عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
از جمعه همین هفته برگزار می شود
این جلسه برای عموم قابل استفاده است، به خصوص برای عزیزان ذاکر و قرار است هر هفته از دو یا سه نفر از مداحان مجمع الذاکرین نیز در جلسه استفاده کنیم. و سعی می کنیم در کنارش ماهی یکبار نشست تخصصی برای مداحان داشته باشیم.
عقیق: مجمع الذاکرین حضرت فاطمه الزهرا(س) در پی درخواست ها و نیاز جامعه مداحان تصمیم به برگزاری کلاس آموزشی مداحی گرفته و بنا بر این است که حاج مرتضی طاهری مداح پیشکسوت کشورمان مسئولیت این جلسات آموزشی را بر عهده داشته باشد.
حاج مرتضی طاهری در گفتگو با عقیق درباره این کلاس ها گفت: این برنامه را با نام مجمع الذاکرین برپا کرده ایم، و از دوستانی که در واقع مداحی را شروع کرده اند و مدتی است دارند می خوانند و می خواهند بیشتر کسب تجربه کننددعوت می کنیم که شرکت کنند. البته مدت ها بود که در این فکر بودیم ولی به دلیل گرفتاری ها نمی توانستیم اقدام عملی انجام بدهیم و انگار حالا و با عنایت خدا موعد آن فرا رسیده است.

این مداح باسابقه اهل بیت در ادامه با اشاره به شرایط حضور در این جلسات گفت: این جلسه برای عموم قابل استفاده است، به خصوص برای عزیزان ذاکر و قرار است هر هفته از دو یا سه نفر از مداحان مجمع الذاکرین نیز در جلسه استفاده کنیم. و سعی می کنیم در کنارش ماهی یکبار نشست تخصصی برای مداحان داشته باشیم.

استاد طاهری درباره زمان و مکان برگزاری این کلاس ها گفت: این برنامه از جمعه این هفته (دوم اسفند) در میدان سپاه، جنب پادگان ولی عصر(عج) بعد از نماز مغرب و عشاء برپا می شود.

وی در ادامه افزود: برنامه نماز جماعت و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میرباقری و بعد هم زیارت آل یاسین را به مناسبت روز جمعه خود من خواهم خواند و سپس جلسه آموزشی آغاز خواهد شد.

حاج مرتضی طاهری با اشاره به در دسترس بودن مکان جلسات و وجود محل پارک مناسب خودرو ها ابراز امیدواری کرد که انشاالله این جلسه یک محوری بشود برای استفاده همه، هم آقایان ذاکرین و هم عموم مردم در کل مناسبت ها و برای  خانم ها نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و طوری برنامه ریزی کرده ایم که همه بتوانند استفاده کنند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
1
1
بسیار خوب

ولی چه دلیلی داره مردم عادی و بانوان بتونن تو کلاس آموزش مداحی شرکت کنن؟!؟!!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
0
1-این کلاس ها پولی هست یانه؟ 2-کلاس تا کی ادامه دارد؟ 3-درایام عید برگزار میشود؟
رضا غایب زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
0
0
لطفا شماره تلفن روابط عمومی را هم بد هید وهنوز این جلسه برقرار است
با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
0
0
با عرض سلام و تبریک سال نو...میخواستم بپرسم از کجا میتونم
کلاسها رو دانلود کنم؟؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین