عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳
کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده اصفهانی خبر داد؛
کارگردان و تهیه‌ کننده اصفهانی گفت: برای آشنایی بیشتر جوانان و یادآوری شعائر دینی و مذهبی به نسل جوان اقدام به تولید فیلم پویانمایی تاسوعا کرده‌ام.

عقیق: حسن علیرضایی از تولید بیست و دومین فیلم خود با عنوان تاسوعا خبر داد و گفت: شیعیان ارادتی خاص به اهل بیت و ائمه دارند و این فضای معنوی در ایام سوگواری امام حسین(ع) قوی‌تر می‌شود و در این پویانمایی سعی شده این شعائر ترویج و ترغیب شوند.

وی افزود: موضوع این پویانمایی عرض ارادت یک جوان در دهه 60 و پس از گذشت چندین سال عرض ارادت این جوان که مردی 40 ساله شده در دهه 80 به همراه فرزندش که نماد ادامه پیدا کردن راه وی و تداوم ارادت نسل‌ها به خاندان اهل بیت است.

کارگردان پویانمایی تاسوعا خاطرنشان کرد: با توجه به این که در کارهای مذهبی روی داستان و فیلمنامه به خوبی کار نشود نتیجه معکوس می‌دهد و ممکن است به شعائر دینی و مقدسات ناخواسته توهین شود و با اعتقادات مردم تضادی به وجود آید فیلمنامه تاسوعا طی مدت دو ماه نگارش شد و پنج مرتبه توسط افراد حرفه‌ای و مجرب بازبینی شده است.

علیرضایی پیرامون عوامل تهیه و ساخت تاسوعا گفت: نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان اثر خود بنده هستم، مدیر پروژه و تدوین مجید صابری، مدیر تولید و برنامه ریزی خانم اعظم لطفی، دستیار کارگردان امیرحسین رمضانی و روابط عمومی پویا نمایی تاسوعا مرضیه شهابی بوده و مانند 21 فیلم دیگری که بنده تولید کرده‌ام تمام هزینه‌های فیلم به صورت شخصی تهیه شده است.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین