عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
مديريت حج و زيارت استان خوزستان در جهت تكريم زائران و متقاضيان تشرف به سرزمين وحي اقدام به راه اندازي باجه پاسخگويي به ضيوف‌الرحمن و زائران كرده است.

عقیق: ناصر حويزاوي، مدير حج و زيارت استان خوزستان از راه‌اندازي باجه پاسخ‌گويي به ضيوف‌الرحمن و زائران در اين استان در جهت تكريم زائران و متقاضيان تشرف به سرزمين وحي خبر داد.
وي با بيان اينكه آمادگي كاركنان براي پاسخگويي، مقدمات توسعه پايدار را فراهم مي‌سازد، گفت: دادن اطلاعات صحيح از چگونگي ارائه خدمات، هزينه‌هاي آن و افرادي كه خدمات را ارائه مي‌كنند بايد براي كليه مراجعه كنندگان شفاف سازي شود و در ديد عموم قرار گيرد.
مدير حج و زيارت خوزستان ادامه داد: يكي از مهمترين ويژگي‌هاي كاركنان شاغل در حج و زيارت و همچنين كارگزاران حج و زيارت اين است كه خدمت به مردم را مايه افتخار و مباهات خود و يكي از نعمت‌هاي الهي مي‌دانند كه نصيبشان شده است.
وي با اشاره به راه‌اندازي باجه پاسخگويي به زائران ضيوف‌الرحمن، معرفي مقررات مورد عمل و مراحل ثبت نام و اعزام، مدت زمان انجام ثبت نام و اعزام، مدارك مورد نياز و فرم‌هاي مورد عمل مورد نياز، اعلام اولويتهاي عمره بانك ملي و ملت و بررسي الويتهاي متقاضيان تشرف حج تمتع را برخي از خدمات اين باجه برشمرد.
حويزاوي همچنين، نصب تابلوي راهنما در مبادي ورودي و در معرض ديد مراجعان، تهيه بروشور و توزيع بين مخاطبان و نصب در تابلو اعلانات، نصب آدرس و مشخصات كاروانهاي عمره و تمتع، راه اندازي سايت اينترنتي و اطلاع رساني بموقع و درج آخرين اخبار و بخشنامه‌ها، ايجاد محل استراحت مراجعان و نصب دستگاه خودپرداز را از ديگر خدماتي عنوان كرد كه در راستاي خدمت‌رساني به زائران انجام مي‌شود.
آمار اعزامهاي عمره مفرده استان خوزستان
وي در بخش ديگري از سخنان خود از اعزام تعداد
۶۷۷۶ عمره گزار از آغاز عمليات اعزام تاكنون خبر داد و گفت: تاكنون ۴۶ كاروان در قالب ۲۳ پرواز و تعداد ۶۷۷۶ نفر زائر از استان خوزستان به سرزمين وحي اعزام شده اند.
مدير حج و زيارت استان خوزستان تصريح كرد: سهميه استان تعداد
۲۴۱۴۹ نفر مي‌باشد كه اين تعداد در قالب ۱۶۵ كاروان از سراسر استان خوزستان اعزام خواهند شد.
وي افزود: با توجه به اولويتهاي اعلام شده استان عمليات ثبت نام عمره مفرده از روز پنجشنبه
۲۴ بهمن تا اولويت ۳۸۰، روز يكشنبه ۲۷ بهمن تا اولويت ۴۰۰ و روز چهارشنبه ۳۰ بهمن تا اولويت ۴۲۰ اعلام شده است.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین