عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۱۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۷
کاروان عمره دانش آموزی اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور با هماهنگی سازمان دانش آموزی، برای سومین سال به عنوان سفیران نوجوان ایران اسلامی به سفر معنوی عمره مفرده مشرف می شوند.

عقیق: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان درمورد اعزام دانش آموزان عضو این تشکل دانش آموزی به سرزمین وحی گفت: کاروان محبان الرسول(ص) متشکل از 100 دانش آموز و شش مربی به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، ساعد رمضانعلی خاطرنشان کرد: عمره دانش آموزی بزرگترین اردوی بین المللی است که تنها به همت جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و این ظرفیت نظام اسلامی را به جهانیان معرفی می کند.

وی افزود: دانش آموزان در این سفر روحانی ابتدا به مدینه منوره و سپس به مکه مکرمه مشرف می شوند و در مسجد شجره لباس احرام می پوشند، این در حالی است که مدت این سفر معنوی 10 روز است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان بیان داشت: امروز - 26 بهمن ماه - یک روز قبل از اعزام ، به منظور آشنایی با مناسک حج جلسه ای با موضاعاتی همچون اسرار عمره، مناسک، بایدها و نبایدهای سفر عمره ویژه دانش آموزان عمره گذار برگزار شد.

رمضانعلی اظهار داشت: برگزاری همایش های معرفتی - بصیرتی و حلقه های قرآنی و نیز بازدید از اماکن تاریخی و زیارتی مدینه منوره و مکه معظمه از جمله فعالیت های کاروان محبان الرسول (ص) در حین سفر است


منبع:ایرنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین