عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شمال می‌توانند امسال از طریق سامانه اینترنتی اقدام به ثبت‌نام برای حضور در اردوی راهیان‌نور کنند.

عقیق: علی مهدیان‌فر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال اظهار داشت: شکر خدا بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران در یک سال گذشته سعی کرده است با تحول در معاونت نیروی انسانی خود، فرآیند جذب و ساماندهی دانشجویان را به سمت تخصص محوری و شناخت استعدادها و مهارتها پیش ببرد.

وی افزود: یکی از همین برنامه‌ها و ظرفیت‌ها، سفر دانشجویی و معنوی راهیان نور است که طبق سنوات گذشته با برنامه ریزی دقیق و مدون به سمت آن حرکت کردیم.

مهدیان‌فر تصریح کرد: راه اندازی سامانه اینترنتی ثبت نام داوطلبان شرکت در اردوی معنوی راهیان نور امسال نیز یکی از رویدادهای مبارکی هست که به برکت خون شهدا و همت و عزم دانشجویان بسیجی دانشگاه رقم خورده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال افزود: به لطف خدا ثبت نام اینترنتی راهیان نور، این امکان را برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال فراهم آورده است تا ضمن ورود به سایت بسیج دانشجویی دانشگاه به نشانی BASIJUTN.IR و وارد کردن اطلاعات شخصی خود و پذیرش تعهدات، با اتصال به درگاه اینترنتی بانک طرف قرارداد، هزینه سفر را نیز اینترنتی پرداخت کنند.

وی افزود: انجام ثبت نام اینترنتی اردوی راهیان نور، علاوه بر افزایش امنیت و سهولت در تمام مراحل ثبت نام و واریز وجه، مدیریت بهینه‌تر زمان و هزینه برای مسئولین اردو را نیز فراهم کرده است.

مهدیان‌فر در ادامه با اشاره به بازه زمانی اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال سفر راهیان نور را از تاریخ دهم تا پانزدهم اسفند ویژه برادران و شانزدهم تا بیست و یکم ویژه خواهران در مجموع با ظرفیت 300 دانشجوی زائر مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار خواهد کرد.

وی پیرامون اهداف بسیج دانشجویی از برگزاری این اردو گفت: رویکرد اصلی ما در این سفر تربیت نیروی بسیجی تراز انقلاب برای آینده کشور است و پس از آن با توجه به برکت و معنویت سرزمین های مناطق عملیاتی و استفاده از این ظرفیت عظیم، برنامه‌های ویژه‌ای جهت بزرگداشت و پاسداشت سیره شهدا و ترویج فرهنگ و ارزش شهادت که یکی از مطالبات مقام معظم رهبری نیز است، جز اولویت‌های سفر راهیان نور ما خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در پایان تصریح کرد: برنامه‌هایی چون بررسی ابعاد زندگانی شهید چمران نیز که به عنوان الگو و اسوه از سوی رهبر معظم انقلاب  به دانشجویان معرفی شده اند در طول سفر مد نظر خواهد بود.


  منبع:فرهنگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قاسمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
0
0
سلام من دانشجوی دانشگاه شما نیستم میتونم ثبت نام کنم؟
حسن گلستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
0
0
تبت نام راهیان نور برای ایام عید
مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
0
0
من امسال دیگه میخوام عید برم. برا ایام عید کجا میشه ثبت نام کرد؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین