عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
در جلسه تصويب اين طرح، علاوه بر نمايندگاني از شرکت اماراتي مذکور، تعدادي از مقامات استاني و شهري از جمله آقاي استاندار، شهردار، معاونانشان،‌ رئيس شوراي شهر و غيره حضور داشتند.

عقیق:اخبار رسيده از شهر کربلاي معلي حاکي از آن است که مسئولان و دست اندرکاران استاني و شهري اين شهر طرحي را براي مدرن کردن اين شهر آماده کرده اند.
گفته مي شود براي اجراي اين طرح بيش از دو ميليارد و 140 ميليون دينار عراقي (حدود دو و نيم ميليارد دلار) بودجه در نظر گرفته شده و قرار است اجراي آن از چند ماه آينده رسما آغاز شود.
قابل ذکر است بر اساس مناقصه انجام شده، يک شرکت اماراتي بنام "شرکت ديوان امارات" برنده مناقصه گرديد و توافقنامه لازم براي ارائه طرح و آغاز اجراي آن در حال طي شدن است.
در همين راستا "ماجد ناجي" مسئول روابط عمومي شهرداري کربلا ضمن اعلام اين خبر، گفت: در اين طرح،‌ تأسيسات عمومي مختلفي در نظر گرفته شده تا بتوانيم وضعيت بسيار مناسب و راحتي را براي ساکنان کربلا و زائران اين شهر مهيا کنيم.
وي در ادامه افزود:‌ در اين طرح حتي برخي خيابان هاي کمربندي، پل خودرو، پل عابر پياده، زيرگذر خودرو، زيرگذر عابر پياده و غيره گنجانده شده است. اميدواريم که با اجراي اين طرح، کربلا به شهري مدرن و پيشرفته، البته از نظر شهري تبديل شود.
مسئول روابط عمومي شهرداري کربلا در پايان گفت: در جلسه تصويب اين طرح، علاوه بر نمايندگاني از شرکت اماراتي مذکور، تعدادي از مقامات استاني و شهري از جمله آقاي استاندار، شهردار، معاونانشان،‌ رئيس شوراي شهر و غيره حضور داشتند.


منبع:شیعه آنلاین

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
1
خدا عاقبت اين بازسازي رو بخير كنه!
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین