عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۸۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۳
درمانگاه‌ حضرت رسول اكرم (ص) مركز پزشكي حج و زيارت جميعت هلال احمر در مدينه منوره به صورت شبانه‌روزي به ارائه خدمات رايگان به زائران ايراني مي‌پردازند.

عقیق:درمانگاه‌ حضرت رسول اكرم (ص) مركز پزشكي حج و زيارت جميعت هلال احمر در مدينه منوره به صورت شبانه‌روزي به ارائه خدمات رايگان به زائران ايراني مي‌پردازد.
براساس اين گزارش، درمانگاه شبانه روزي حضرت رسول اكرم (ص) در هتل صافي الياس شهر مدينه، خدمات پزشكي را به صورت رايگان به زائران و عمره گزاران كشورمان در اين شهر مقدس ارائه مي‌كند.
اين گزارش حاكي است، در اين درمانگاه متخصص زنان، متخصص داخلي، پزشك عمومي، پرستار، تكنسين دارويي، تكنسين فوريتهاي پزشكي و اورژانس و پزشك اعزام فعاليت مي‌كنند.
همچنين در درمانگاه شبانه روزي حضرت رسول اكرم (ص) بخشهاي تحت نظر آقايان و بانوان و اتاق احيا فعال است.
اين گزارش مي‌افزايد، هواي مدينه به دليل شرايط جغرافيايي و اقليمي، صبح و شب‌هنگام سرد مي‌شود وعدم رعايت نكات بهداشتي، موجب تشديد بيماري‌هاي سيستم تنفسي فوقاني مي‌شود كه سرماخوردگي از جمله آنها است.
براي پيشگيري از ابتلا به بيماري‌هاي تنفسي و سرماخوردگي در اين شرايط به زائران توصيه مي‌شود از خروج صبح‌هنگام از هتل خودداري كنند و در صورتي كه براي نماز صبح خارج مي‌شوند به اندازه كافي لباس بپوشند تا دچار سرماخوردگي و بيماري‌هاي تنفسي ناشي از سرماي شديد هوا نشوند.






منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین