عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۷۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
موسسه موعود برگزار می کند؛
هفتاد و نهمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی موسسه موعود با محور 'نیمه پنهان آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده' پنج شنبه ۲۴ بهمن برگزار می شود.
عقیق: هفتاد و نهمین نشست موسسه فرهنگی موعود عصر از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با موضوع "نیمه پنهان آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده" کندوکاوی در پیامدهای مستهجن‌پردازی و هرزه نگاری با رویکرد به آسیب‌های خانوادگی برگزار می شود.

این نشست در میزگردی باحضور دکتر کاظم فروتن، آسیب شناس اجتماعی؛ حجت‌الاسلام دکتر عبّاس‌علی پسندیده، محقّق و نویسنده و استاد اسماعیل شفیعی سروستانی مدیرمسئول مؤسّسه موعود و سردبیر مجله موعود برگزار می شود.

این نشست در ادامه میزگرد قبلی موسسه موعود برگزار می شود و حضور برای علاقمندان آزاد است.

نشست های موسسه موعود عصر که عمری بیش از 15 سال دارد، پنج شنبه آخر هر ماه در سالن همایش های کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

شایان ذکر است، هفتاد و نهمین نشست فرهنگ مهدوی با موضوع با موضوع "نیمه پنهان آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده" کندوکاوی در پیامدهای مستهجن‌پردازی و هرزه نگاری با رویکرد به آسیب‌های خانوادگی پنج شنبه، 24 بهمن از ساعت 14 و 30 دقیقه میزبان علاقمندان به مباحث فرهنگی و مهدوی است.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین