عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹

عقیق: اعضای هیئت داوران جشنواره عکس شهروندی «قاب حماسه» که با موضوع ثبت حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود، معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید عباس میرهاشمی رئیس انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، فرهاد سلیمانی، عکاس و مدرس دانشگاه تهران و محمود عبدالحسینی عکاس و مدرس دانشکده خبر، به عنوان اعضای هیئت داوران جشنواره عکس شهروندی «قاب حماسه» معرفی شدند.

این جشنواره با فراخوان عکس های عموم مردم از راهپیمایی روز بیست و دو بهمن برگزار خواهد شد که طی آن به 22 عکس برتر، 22 جایزه ویژه تعلق خواهد گرفت.

علاقمندان می توانند ضمن دریافت و تکمیل فرم شرکت در جشنواره «قاب حماسه» از طریق پرتال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی www.farhangsara.ir  تصاویر خود از این حماسه پرشور را که با انواع دوربین یا تلفن­های همراه خود گرفته­اند، از طریق همین پرتال یا نشانی پست الکترونیک  1837.farhangsara.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و یا عکس های خود را بر روی لوح فشرده به واحد روابط عمومی نزدیک ترین فرهنگسرای محل زندگی خود ارائه دهند.

مهلت ارسال تصاویر به جشنواره «قاب حماسه» از روز 22 تا 30 بهمن ماه تعیین شده است و آیین اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان در نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با سامانه تلفن گویای 1837 تماس بگیرند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین