عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۶۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷
تا پایان سال؛
مدیرکارگاه ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین علیهم السلام از مراحل پایانی این پروژه عظیم معنوی خبر داد و گفت: تا آخر سال، مراحل ساخت به طور کامل پایان می‌یابد.

عقیق: حجت الاسلام لاجوردی ضمن اعلام این خبر گفت: در حال حاضر در مرحله مونتاژکاری هستیم و انشاءالله تا پایان سال، کل پروژه به اتمام می رسد.

مدیر کارگاه ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین علیهم السلام افزود: هم اکنون تنها ساخت سقف داخل ضریح باقی مانده و از نظر ظاهری همه کارها تقریباً تمام شده است.

وی در ادامه در خصوص این که چه زمانی مردم می توانند از ضریح مطهر و کارگاه ساخت بازدید به عمل آورند، گفت: تاریخ دقیق بازدید مردم هنوز مشخص نیست، اما پس از این که پروژه به طور کامل پایان یافت با هماهنگی دفتر آیت الله سیستانی در این باره تصمیم گیری لازم صورت می گیرد.

حجت الاسلام لاجوردی همچنین در مورد زمان انتقال ضریح مطهر به سامرا و نصب در حرمین عسکریین علیهم السلام، ابراز داشت: در این رابطه نیز هنوز به طور دقیق نمی توان زمانی را مشخص کرد، چرا که با توجه به ملاحظات امنیتی باید هماهنگی لازم با دولت عراق برای انتقال ضریح ، انجام شود.

مدیر کارگاه ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین(ع) با بیان این که کلیه هزینه های پروژه را آیت الله سیستانی و دفتر ایشان برعهده گرفته اند که مبلغی قریب به 20 میلیارد تومان می باشد، خاطرنشان کرد: در خصوص این پروژه، برخلاف پروژه ساخت ضریح مطهر امام حسین علیه السلام، از کمک های مردمی استفاده نشده، جز مواردی که نذر بوده و طبعا باید در همین رابطه مصرف می شده است.

 

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین