عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۶۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصوم (س) را از ۱۹ تا ۲۵ بهمن‌ماه تشریح کرد.

عقیق:حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب اظهار کرد: بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت و غیره یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم با اشاره به برگزاری برنامه‌های سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا افزود: در هفته جاری، بعد از نماز عشا،‌ آیت‌الله توکل و حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، میرباقری، دری نجف‌آبادی، رفیعی، عباسی خراسانی و عباسی به ایراد سخن می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 22 بهمن‌‌‌‌ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا ‌تصریح کرد: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه 24 بهمن‌ماه جاری بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

فاطمی‌نسب افزود: دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی خراسانی و مداحی سید مهدی میرداماد قرائت می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم تصریح کرد: مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه 25 بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی اظهار کرد:‌ بیان احکام توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی همه روزه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب افزود: ‌نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه می شود.

 

منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هیاتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
0
1
‎وفات حضرت معصومه سلام الله علیها سخنران : حاج نادر نصير زاده

ذاکراهل بيت: حاج امیر یعقوبی

زمان : یکشنبه 20بهمن ساعت 20

نشاني:ميدان رازي خيابان آيت اله ايرواني کوچه معماريان

حسينيه مکتب زينب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
0
0
دوستان جلسات رو بنویسند تا بتونیم استفاده کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
0
0
السلام علیک یا بنت رسول الله
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین