عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
تروریست‌های تکفیری برای رسیدن به حوری‌های بهشتی خود را میان غیرنظامیان سوری منفجر می‌کنند که در آخرین نمونه یک تکفیری فلسطینی خود را منطقه شیعه نشین هرمل منفجره کرد.
عقیق: پس از انفجارهای چند روز اخیر در مناطق جنوبی لبنان که منجر به شهید و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان لبنانی شد صاحب یک کافی شاپ برای جلوگیری از وقوع انفجار انتحاری دست به ابتکار جالبی زده‌ است.

صاحب این کافی‌شاپ با نصب کاغذی که بر روی آن نوشته شده است : "اینجا حورالعین وجود ندارد ... لطفاً خودتان را منفجر نکنید" هم خود و هم مشتریان کافی‌شاپ را از وقوع انفجار انتحاری حفظ کرده است.

تروریست‌های تکفیری برای رسیدن به حوری‌های بهشتی خود را میان غیرنظامیان سوری منفجر می‌کنند که در آخرین نمونه یک تکفیری فلسطینی که خود را در منطقه شیعه نشین هرمل منفجره کرده بود در نامه‌ای که پس از جدا شدن برای خانواده خود ارسال کرده هدف از این اقدامات تروریستی را ملاقات با پیامبر(ص) عنوان کرده بود!

اقدام صاحب کافی‌شاپ در رسانه‌های لبنانی و صفحات اجتماعی با واکنش‌های مثبتی همراه بوده است.

گفتنی است گروه تکفیری تروریستی جبهه النصره تاکنون چندین عملیات انتحاری در دو منطقه شیعه‌نشین ضاحیه و هرمل را رهبری کرده است که منجر به شهید و زخمی شدن تعداد زیادی از این دو منطقه شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین