عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸
برگزار می شود؛
نشست تخصصی تبیین و تحلیل اندیشه‌های علامه طباطبایی(ره) در المیزان در راستای همایش سال آتی علامه طباطبایی فردا پنج‌شنبه(۱۷ بهمن) در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

عقیق:غلامحسین خدری رئیس گروه  پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ضمن بیان این مطلب گفت: این نشست با سخنرانی و خوش آمد گویی صادق آئینه‌وند، رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: سپس حجت‌الاسلام محمود رجبی، قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی و دبیر همایش بین‌المللی اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان درباره تفسیر قرآن به قرآن از منظر علامه به همراه تبیین اهداف و ضرورت برگزاری این همایش سخن خواهد گفت.

خدری اظهار داشت: همچنین در این نشست حجت‌الاسلام عبدالهادی مسعودی، رییس پژوهشکده دانشکده علوم و معارف قرآن وابسته به مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث درباره جایگاه حدیث در تفسیر المیزان و محمدعلی لسانی فشارکی،‌مدیر گروه مطالعات قرآنی و حدیث پژوهشکده حکمت معاصر پژوهشگاه علوم انسانی درباره ضرورت بازتولید دائرة‌المعارف المیزان سخنرانی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نشست حاضر در راستای برپایی همایش سال آتی علامه طباطبایی که توسط مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برپا خواهد شد، اظهار داشت: در پایان این نشست نیز پرسش و پاسخ انجام خواهد شد.

براساس این گزارش علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند فردا، پنج شنبه 17 بهمن از ساعت 9 تا 12 در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی حضور یابند.

 

منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین