محفل
انس با قرآن با حضور استادانی چون کریم منصوری، طوسی و اطهری در طول ماه
رمضان شب های شنبه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار می شود.
به گزارش عقيق ، حجت الاسلام عظیمی، امام جماعت مسجد، حجت الاسلام اسکندری و حجت الاسلام غیاث به ترتیب دهه اول تا سوم در این مسجد سخنرانی می کنند.
در شب هاي قدر نيز حجت الاسلام اعتماد در اين مسجد سخنرانی می کند. بیان احکام و مباحث قرآنی و اخلاقی نیز از دیگر برنامه های مسجد است.
مسجد موسی بن جعفر در خیابان سبلان شمالی، کوچه بازرگان واقع شده است.
گفتني است اين برنامه با حضور خواهران و برادران برگزار خواهد شد.
بخش اول گفت و گوی عقیق با استاد حسین انصاریان: