عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت:روزانه ۳۰۰ زائر با مراجعه به سایت آموزش مجازی به صورت آنلاین آموزش داده می شوند.

عقیق: حجت الاسلام حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به برگزاری دوره های آموزش مجازی ویژه زائران عمره گزار، گفت: آموزش مجازی زائران عمره گزار از اول دی ماه آغاز شده است.
وی افزود:  زائران می توانند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی به نشانی اینترنتی www.zaer.hajj.ir  و با استفاده از کد ملی خود وارد سامانه شوند.
مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری افزود: زمان و موضوع برنامه های آموزش مجازی از طریق پیامک به زائران اطلاع داده می شود.
حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: آرشیو مباحث گذشته در سایت وجود دارد و علاقمندان می توانند از آن بهرمند شوند.
وی با بیان اینکه سامانه آموزش مجازی ساعت 7 شب به صورت آنلاین اقدام به آموزش افراد می نماید، اظهار کرد: روزانه نزدیک به 300 نفر به صورت آنلاین از این طریق آموزش داده می شوند که البته باید گفت سامانه قابلیت آموزش آنلاین 2 هزار نفر را به صورت همزمان دارا می باشد.
مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: در بخش تالار گفتگوی سایت نیز 700 مبحث کاربردی وجود دارد که قابل استفاده برای زائران است.
حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد:بسته های آموزشی 200 تا 3000 جلسه ای نیز در سایت وجود دارد که قابل استفاده برای زائران عمره گذار می باشد که شامل آموزش زبان عربی ،مسائل اعتقادی ، احکام و مناسک، آداب عمره و زیارت، تاریخ، سیره و اماکن، امنیت سفر، بهداشت و سلامت ، اسرار و معارف و ... است.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین