عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از پخش تفسیر سوره «حمد» امام راحل در طول ایام الله دهه فجر از این شبکه خبر داد.
عقیق: حسن گروسی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، با اشاره به برنامه های این شبکه طی ایام الله دهه فجر اظهار کرد: تلاش ما بر آن بوده است که طی این ایام برنامه هایی مرتبط با محتوا، آرمان و اهداف انقلاب اسلامی را تولید کرده و در کنار سایر شبکه های سیما دین خود را نسبت انقلاب اسلامی ادا کنیم.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما پخش محافل قرآنی ویژه ایام دهه فجر، بارگذاری صفحه ای ویژه برای این ایام، ویژه نامه «والفجر» و پخش مستندهایی طی ایام الله دهه فجر است.

گروسی گفت: در این راستا برنامه «هم آوایی» که برنامه ای گفتگو محور است با حضور قاریان و اساتید قرآن کریم پیرامون انقلاب و قرآن هر روز ساعت 18:30 تا 19، برنامه «نقطه اوج»، با موضوع نقش جوانان و نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی ساعت 15 هر روز و قرائت های قاریان بین المللی قران کریم در محافل در ساعت 14 از جمله برنامه های دهه فجر شبکه قرآن و معارف سیما محسوب می شود.

 مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ادامه داد: پخش تله فیلم «بعد از آن شب» ویژه گفتمان انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه ساعت 15 و سریال «میعاد در سپیده دم»با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در روزهای این ایام از ساعت 13 الی 13:50 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

 وی افزود: علاوه بر این موارد مستند «فجر بیداری» که به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد و همچنین مستند «بیداری» با موضوع نقش نیروهای مسلح در پیروزی انقلاب اسلامی و مستند «جمیعت سری» با موضوع نقش جامعه مدرسین در پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت ایام دهه فجر خواهد بود.

 گروسی خاطر نشان کرد: تفسیر سوره حمد حضرت امام خمینی(ره) در ساعت 10:15، سخنرانی استاد شهید مرتضی مطهری با موضوع عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ساعت 12:50 و سخنرانی های مناسبتی حجت الاسلام راشد یزدی، حجت الاسلام انصاریان، دکتر رفیعی و مرحوم مهندسی با محوریت امام و انقلاب اسلامی در ساعت 17 الی 30/17 هر روز در دهه مبارک فجر از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد و علاوه بر این مراسم راهپیمایی 22 بهمن نیز در برنامه ای با عنوان «طلیعه فجر» پوشش تصویری داده می شود.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین