عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
سری جدید برنامه تلویزیونی «سمت خدا» به تهیه‌کنندگی عبدالمجید رکنی از شنبه 26 بهمن ماه با تغییرات جدید از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

عقیق: برنامه گفت‌وگو محور «سمت خدا» که در سومین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم نیز سرو زرین بهترین برنامه گفت‌وگو محور معارفی را از آن خود کرد، با تغییراتی جدید از شنبه 26 بهمن ماه روی آنتن این شبکه قرار می‌گیرد.

عبدالمجید رکنی تهیه کننده این برنامه  درباره تغییرات سری جدید برنامه توضیح داد :در سری جدید برنامه ترکیب کارشناسان برنامه تغییر می‌کند. همچنین موضوعاتی که در برنامه مطرح می شوند، هم تغییراتی خواهند داشت.

وی در این رابطه ادامه داد: در این سری از برنامه بر مباحث اعتقادی و قرآنی مردم تاکید می کنیم که طبق روال برنامه همچنان به پرسش‌های آنان پاسخ داده می‌شود. همچنین دکور برنامه نیز تغییراتی جزئی خواهد داشت.

این تهیه کننده همچنین در رابطه با طرح احیای سنت قرض الحسنه که در برنامه مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در برنامه سمت خدا از مردم می‌خواهیم تا در کنار سپرده‌گذاری‌های بانکی خود که سودی هم به آن تعلق می‌گیرد، چند درصدی از سرمایه خود را به سپرده‌های قرض الحسنه آن هم در صندوق‌های قرض الحسنه مردمی اختصاص دهند. برنامه در این امر هیچ دخالتی ندارد. اما بینندگان را به نوعی در یک تعهد اخلاقی درگیر می‌کند. اگر دقت کنید بانک‌ها سودهای مشتریان را از سپرده‌های دیگران پرداخت می‌کنند. بنابر این داراتر شدن عده‌ای، می‌شود مساوی با کسر سرمایه دیگری.

برنامه تلویزیونی سمت خدا که اجرای آن را نجم‌الدین شریعتی برعهده دارد، هر روز به جز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت 13:30 از شبکه سه سیما به پخش می‌رسد و تکرار آن روز بعد 4:30 دقیقه بامداد روی آنتن این شبکه قرار می‌گیرد.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
1
ای کاش مجری هم همراه با دکور تغییر کنه!!!!
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین