عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۱۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۹
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: هنوز پژواک بیانات امام راحل را می توان احساس کرد ، امواج رهنمودهای او همچنان جاری است و وظایفان را به ما یادآوری می کند.

عقیق: حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری عصر شنبه در تجدید میثاق ائمه جماعات استان تهران در حسینه جماران ضمن برشمردن ویژگی های بنیاد گذار جمهوری اسلامی ایران از زبان رهبر معظم انقلاب گفت: اندیشه های امام راحل و شاگرد برحق او در این مکان با ما سخن می گویند.

حاج علی اکبری با بیان اخلاص حضرت امام درطول عمر شریفشان افزود: چیزی که برکت دارد و ماندگار است ، کار برای خداست و امام حظ وافری از این سرمایه عظیم داشت.

وی افزود: ملت ما امام را خوب شناخت وامام نیز مردم را خوب شناخته بود واینچنین بود که اتفاق بزرگی را در عصر ما رقم زد.

حاج اکبری اضافه کرد بعد از درک زمان امام خمینی(ره) وتحولات پیوسته روزگار ، چشم امید مردم به ظهور امام زمان است و حضور ما در این مکان به منزله تجدید میثاق و ماندن در صراط مستقیم تا رسیدن به آن روز بزرگ است.

وی اضافه کرد این صراط همان راهی است که اگر در آن استقامت کنیم، به محضر مولای عالم خواهیم رسید و آب حیات از دست ان حضرت خواهیم نوشید.

مراسم تجدید میثاق ائمه جماعات استان تهران و کارکنان مرکز رسیدگی به امور مساجد و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با آرمان های امام راحل ، همزمان با 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی به میهن در حسینه جماران برگزار شد.

اعضای حاضر پس از این مراسم از نمایشگاه عکس و منزل امام در جماران بازدید کردند.

قبل از سخنان حاجی اکبری، حمید رمضان پور مداحل اهل بیت اشعاری به مناسبت دهه فجر و سالروز ورود امام به میهن قرائت کرد.


منبع:ایرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین