عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۴
سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام نوروزی عتبات عالیات از امروز ۱۲ بهمن ماه خبر داد .

عقیق: محسن نظافتی، سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز پیش ثبت نام نوروزی عتبات عالیات گفت: متقاضیان سفر به عتبات عالیات می‌توانند ازساعت 9 صبح  12 بهمن ماه تا ساعت 24 روز 22 بهمن ماه اقدام به نام نویسی کنند.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت با تاکید براینکه افراد برای نام نویسی و دریافت کد رهگیری باید به نشانی اینترنتیhttp://atabat.haj.irمراجعه کنند ، ادامه داد: در هنگام ثبت نام داشتن کد ملی نیاز است.

وی افزود: پس از پایان نام نویسی در 24 بهمن ماه، قرعه کشی صورت می گیرد و افراد از تاریخ 26 بهمن ماه می‌توانند براساس اولویت جهت ثبت نام قطعی به کارگزاران یا شرکت‌های زیارتی مراجعه نمایند.

نظافتی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند به دو روش ثبت نام در گروه‌های 1 تا 7 نفره (ثبت نام در این روش حداقل 1 نفر و حداکثر تا 7 نفر می‌باشد) و یا ثبت نام در گروه‌های 35 نفره (ثبت نام در این روش می‌بایست حتماً 35 نفر کامل باشد) اقدام کنند، تصریح کرد:افراد می‌توانند از طریق دفاتر خدماتی و زیارتی حج وزیارت نیز اقدام به نام نویسی نمایند.

وی گفت:اعزام نوروزی به عتبات عالیات از 21 اسفندماه آغاز شده و تا آخر خردادماه نیز ادامه می یابد.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ظرفیت اعزام در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: با توجه به رایزنی های انجام شده هنوز ظرفیت اعزام نوروزی اعلام نشده است اما در حال حاضر همانند گذشته روزانه هشتاد دستگاه اتوبوس، زائران ایرانی را از مرزهای زمینی به کربلای معلی و نجف اشرف منتقل می‌کنند که در ایام نوروز حداقل به یکصد دستگاه خواهد رسید و در صورت افزایش نیز اعزام ها بیشتر می شود.


منبع:شبستان



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین