عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
جلسه هفتگی هیئت الزهرا(س) با مداحی حاج احد قدمی
ای دوستانی که سنتان به دوران جنگ نمی خورد، یادمان نرود اگر امشب ما با کمال امنیت در این خیمه نشسته ایم برای رشادت های شهدا بوده است. اینها از پا افتادند که ما امروز سر پا بمانیم.


عقیق: مراسم هفتگی هیئت الزهرا(س) با حضور جمعی از عاشقان اهل بیت(ع) در حسینیه این هیئت برگزار شد.

به گزارش عقیق در این مراسم حجت الاسلام علی پناه به سخنرانی پرداخت و حاج احد قدمی مداحی کرد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام علی پناه را بخوانید:

*سه گروه هستند که در روز قیامت مورد خطاب محترمانه و ویژه خداوند قرار می گیرند، یک گروه رجبیون هستند گروهی دیگر فاطمیون و گروه دیگر رضویون هستند.

*پیغمبر اسلام فرمودند: هر از گاهی در مسیر زندگی شما از جانب خدا نسیم هایی می وزد. هر از گاهی خداوند موقعیت های خاص و طلایی جلوی پایتان قرار می دهد. مراقب باشید از این موقعیت های طلایی استفاده کنید. مبادا این فرصت ها از دستتان برود. مبادا این فرصت های طلایی را ضایع کنید. خدا کند طوری بشود که این حدیث نبوی تابلویی جلوی چشمان ما شود و تا پایان امر به این نکته نورانی توجه داشته باشیم.

*خدا رحمت کند شهید باکری را. از خانواده ایشان سه نفر شهید شدند و هیچ کدامشان مزار ندارند. اولین شهید علی باکری است که در مبارزه های علیه رژیم ستم شاهی زیر شکنجه های ساواک جان داد و پیکر پاکش را به جای نامعلومی بردند. دومین شهید این خانواده حمید باکری بود که جسدش در زمان جنگ در محاصره افتاد و برنگشت. سومین شهید این خانواده مهدی باکری است در عملیات خیبر توپی به قایق ایشان برخورد می کند و جسدشان تکه تکه می شود. من نمی دانم پدر و مادر این شهدای برزگوار زنده هستند یا نه. اما اگر زنده باشند مادر این شهدا اگر دلش بگیرد کنار کدام قبر برود و پدرش کجا عقده گشایی کند. ای دوستانی که سنتان به دوران جنگ نمی خورد، یادمان نرود اگر امشب ما با کمال امنیت در این خیمه نشسته ایم برای رشادت های این بزرگواران بوده است. اینها از پا افتادند که ما امروز سر پا بمانیم. امروز همه ما کنار سفره ای نشسته ایم که شهدا برایمان پهن کرده اند.

*ما باید پیرو خط این شهدا باشیم. شهدایی که حتی نحوه و روز شهادتشان را می دانستند.

 



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
2
انشالله که ما جزو این سه دسته باشیم
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین