عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
بامداد امروز در قم؛
آیت الله سید حسین موسوی کرمانی که متولد سال 1295 ه .ش است ، بیش از پانزده سال در درس حضرت آیت الله العظمی بروجردی حضور یافت و از محضر آن فقیه فرزانه کسب فیض نمود. ایشان همچنین مباحث فلسفی را در محضر امام خمینی (ره) آموخت.
عقیق: حضرت آیت الله سید حسین موسوی کرمانی از شاگردان و همراهان خاص مرحوم حضرت آیت الله العظمی بروجردی صبح امروز بر اثر بیماری و کهولت سن در قم دار فانی را وداع گفت.

آیت الله سید حسین موسوی کرمانی که متولد سال 1295 ه .ش است ، بیش از پانزده سال در درس حضرت آیت الله العظمی بروجردی حضور یافت و از محضر آن فقیه فرزانه کسب فیض نمود. ایشان همچنین مباحث فلسفی را در محضر امام خمینی(ره) آموخت. وی باجناق مرحوم آیت الله محمد حسن لنگرودی و ابوالزوجه فرزند حضرت آیت الله مکارم شیرازی است.

وی دارای تالیفاتی است و کتاب خاطرات ایشان نیز شامل خاطراتی از نقش آیت الله بروجردی در تحولات سیاسی ـ اجتماعی معاصر ، اقدامات رضا شاه در کشف حجاب و نیز خاطراتی از امام خمینی(ره) منتشر شده است.

مرحوم آیت الله سید حسین موسوی کرمانی سرانجام بامداد امروز ـ 5 شنبه 10 بهمن پس از عمری مجاهدت و تلاش  در سن 97 سالگی دار فانی را وداع گفت و در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع و ترحیم این عالم ربانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع:ابنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین