عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
درآستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛
ویژه نامه الکترونیکی 'انتظار و انقلاب' به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ازسوی مرکز تخصصی مهدویت منتشر و در سایت این مرکز به نشانی mahdi۳۱۳.org منتشر شد.
عقیق: ویژه نامه الکترونیکی "انتظار و انقلاب" به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مرکز تخصصی مهدویت منتشر و در سایت مرکز تخصصی مهدویت به نشانی mahdi313.org منتشر شد.
براساس این گزارش، این ویژه نامه که با هدف تاثیر باور مهدویت و انتظار در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تولید شده با همکاری اساتید مرکز تخصصی مهدویت به نگارش درآمده و دارای 8 مقاله می باشد.
انفجار نو، زمینه ساز ظهور، تولد دوباره یک ملت، موعود باوری مبنای الهی انقلاب اسلامی ایران، باور کردنی است...، ریزش بعد از رویش، در محضر امام (انقلاب ایران سرآغاز انقلاب جهانی)، عنایات حضرت مهدی(عج) به انقلاب اسلامی ایران و انقلاب ما ازجمله مقاله های این ویژه نامه الکترونیکی است.
در بخشی از مقاله "انفجار نو، زمینه ساز ظهور" که به قلم حجت الاسلام مسعود پور سید آقایی به نگارش در آمده، آمده است:
انقلاب ما به گفته معمار کبیر انقلاب، امام راحل و برخی شنیدههای موثق، از الطاف امام عصر(عج) است:
"
این من نبودم که به واسطه من پیروزی را به دست آوردید. خدای تبارک و تعالی در سایه امام زمان(عج) ما را پیروز کرد... چه شد که پس از مدت کمی این تحول پیدا شد؟ سابق همه چیز ما را میبردند و ما نفس نمیکشیدیم. سابق جوانهای ما را در زندان زجر میدادند و اعدام میکردند و ما قدرت حرکت نداشتیم. سابق چپاولگران همه چیز ما را چپاول میکردند و ما نفس نمیکشیدیم. چه شد که این ملت همچو متحول شد؟ جز عنایت خدا چه بود؟! ... این دست غیبی بود که این تحول را پیش آورد."
 
منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین