عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۹
آیت الله حسینی بوشهری:
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه تکفیری ها و وهابیت اوج فتنه در جوامع اسلامی هستند گفت: اکنون دنیا نظاره گر عمل مسلمانان است که چگونه با اسم دین به یکدیگر ستم می کنند.
عقیق: آیت الله حسینی بوشهری در مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان امور حراست و حفاظت بانک صادرات در قم گفت: تکفیری ها با نام اسلام، دین و مذهب سر از تن مسلمانان جدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دنیا نظاره گر عمل مسلمانان است که چگونه با اسم دین به یکدیگر ستم می کنند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با تاکید بر مساله وحدت مسلمان ادامه داد: در این مورد دشمن بسیار رندانه عمل کرده است و با ایجاد اختلاف میان مسلمانان زمینه اتحاد خود را شکل می دهد.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه تنها راه برون رفت از این فتنه را توجه، تدبر و عمل به قرآن عنوان کرد و گفت: توجه به قرآن کریم برای خروج از فتنه از سفارشات جبرئیل به پیامبر اسلام(س) بود.

وی با تاکید بر تدبر و تامل در قرآن کریم گفت: باید علاوه بر توجه به بخش های حفظ، ترتیل و تجوید باید به مفاهیم عظیم قرآن نیز توجه شود.

مدیر حوزه های علمیه یادآوری کرد: قلب و روح انسان نیاز به پالایش دارد و قرآن عالی ترین چیزی است که با آن می توان به پالایش دل پرداخت.

وی هدایت گری را از دیگر نقش های کاربردی قرآن عنوان کرد و گفت: قرآن بستر هدایت، رشد و تعالی انسان را فراهم می کند و پس از هدایت شدن ، خداوند رحمت خود را به فرد نازل می کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر برگزاری بیشتر و توسعه جلسات و مسابقات قرآنی افزود: امروزه در حکومت اسلامی بخش زیادی از بودجه های سازمان ها و نهادها به امور فرهنگی و قرآنی اختصاص پیدا کرده است.

نخستین مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان امور حراست و حفاظت بانک صادرات روز پنجشنبه در قم آغاز شد.


منبع:ابنا



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین