عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۹۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
به دنبال بارش شدید باران روز گذشته در شهر مدینه و جمع شدن آب باران در معابر عمومی و خیابان ها، مسئولان حرم نبوی و قبرستان بقیِع مانع ورود زائران به این قبرستان شدند.

عقیق: بارش شدید و کم سابقه باران، این رحمت الهی در کشور عربستان و به ویژه مدینه منوره موجب خوشحالی زائران و اهالی این شهر شد.

شدت بارش باران به گونه ای بود که به گفته برخی از زائران یادآور باران سیل آسای چندین سال پیش در مکه مکرمه و در موسم حج بود.

بارش رحمت الهی در شهر مدینه که موجب مطبوع و بهاری شدن هوا برای زائران حرم نبوی و ساکنان این شهر شده خوشحالی مردم را نیز به دنبال داشته و اهالی از آن به عنوان باران کم سابقه یاد می‌کنند.

در اثر بارش باران که باعث تجمیع آب در خیابان‌ها و معابر عمومی و پیاده رو‌ها گردیده، صبح امروز چهارشنبه 9 بهمن ماه درهای قبرستان بقیع برروی زائران بسته شد و اجازه ورود آنان به این قبرستان شریف داه نشد.

این در حالی است که همه روزه زائران ایرانی و غیرایرانی بعد از نماز صبح اجازه ورود به قبرستان بقیع در جوار حرم شریف و مطهر نبوی را می‌یافتند تا چند ساعتی به خاندان رسول خدا(ص) و ائمه مظلوم بقیع عرض ارداتی داشته باشند.

مسوولان حرم نبوی و قبرستان بقیع علت این اقدام را بارش باران عنوان می‌کنند.

هم اکنون هوای مدینه نیمه ابری و گاه تمام ابری و بهاری است که در هوای معمولا گرم این شهر اتفاقی خوشایند و مورد خواست و رضایت زائران می‌باشد.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین