عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۸
زائران عمره گزار ايراني با رعايت اين اصول كه مناسب شأن زائر بيت الله الحرام است مي توانند الگويي براي ديگر زائران باشند.

عقیق:زائران عمره گزار ايراني بايد موارد خاصي را كه مناسب شأن زائر بيت الله الحرام است در طول اين سفر معنوي رعايت كنند تا الگوي ديگر زائران باشند.
احترام به ساير عمره گزاران، شركت در نماز جماعت حريمين شريفين، نظم كامل در صفوف جماعت، رعايت كامل حجاب و خودداري از خوابيدن در مسجد شريف نبوي برخي از بايدها و نبايدهايي است كه بايد زائران رعايت كنند.
اين روزها بنرهايي به دو زبان عربي و فارسي تهيه و براي نصب در هتل هاي مدينه منوره در اختيار مسؤولان فرهنگي و مديران ثابت هتل ها قرار گرفته است.
در اين بنرها كه در برخي هتل هاي مدينه نيز نصب شده اند، نكاتي كه بايد زائران عمره گزار در طول اين سفر معنوي رعايت كنند و نيز نكاتي را كه بايد از انجام آنها پرهيز كنند، يادآوري شده است.
رعايت قوانين و مقررات كشور عربستان، پرهيز از برداشتن خاك از اماكن زيارتي، خودداري از خواندن زيارت و دعا با صداي بلند، برگرداندن قرآن پس از تلاوت در جاي مخصوص و خودداري از بردن وسايل به حرم نبوي از ديگر مواردي است كه زائران بايد آن را مورد نظر قرار دهند.






211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین