عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۷۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۴
نمايشگاه دستاوردهاي اداره امور فكري و فرهنگي حرم مطهرعباسي در حاشيه ششمين همايش سالانه الكفيل در عراق برپا شد.

عقیق:نمايشگاه دستاوردهاي اداره امور فكري و فرهنگي حرم مطهر حضرت عباس (ع) در حاشيه برگزاري ششمين همايش سالانه الكفيل در دانشگاه واسط عراق برپا شد.
در اين نمايشگاه اداره امور فكري و فرهنگي حرم مطهر عباسي اقدام به عرضه كتب الكترونيكي و چاپي متنوع، مجلات و انتشارات اين اداره به همراه تابلوهاي نقاشي كرده است.
آقاي سيد عقيل الياسري معاون اداره امور فكري و فرهنگي حرم مطهر عباسي، هدف برپائي همايشها و فستيوالهاي فرهنگي و بالاخص همايشهاي مرتبط با شخصيتهاي مقدس را افزايش آگاهي عمومي توصيف كرد.
وي گفت: همايش سالانه الكفيل يكي از همايشهاي مهمي است كه اداره امور فكري و فرهنگي حرم مطهر توجه خاصي به آن داشته و دارد.
الياسيري اين همايش را زمينه فراهم كردن بستر مناسب براي ايجاد ارتباط با دانشگاههاي عراق و تغذيه معنوي و روحي آنها توصيف كرد.
وي از برگزاري نمايشگاه اين اداره در محل دانشكده علوم تربيتي دانشگاه واسط خبر داد و گفت: نمايشگاه برپا شده در اين دانشگاه در برگيرنده عناوين و موضوعات ديني، فرهنگي، فقهي، ادبي و آكادميك بوده و مورد استقبال اساتيد و دانشجويان قرار گرفته است.
آقاي الياسري همچنين از عرضه محصولاتي با جامعه هدف زن و كودك، نوجوان و جوان خبر داد و گفت: محصولات اين اداره تماما بر مبناي تعاليم اسلامي و تفكر اهل بيت(ع) تهيه شده اند.
در اين نمايشگاه واحد كشاورزي حرم مطهر، گل و گياهان توليد شده در گلخانه‌هاي وابسته به حرم مطهر عباسي را به نمايش گذارده است.

 

منبع:حج

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین