عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
اين هتاك همچنين افزود: "حكومت بحرین تا ابد براي آل‎خليفه می‎ماند و شما (شیعیان) منتظر کسی باشید که در زیر زمین است."

عقیق: «خالد البوعینین» سخنگوی وزارت دفاع بحرین، در پاسخ به سؤالی در شبكه اجتماعي "تویتر" گفت: "دانشگاهی که من در آن درس خواندم احتمال ورود گربه به آن بود ولي ورود شیعیان غیرممکن بود".

وي در ادامه توهيناتش افزود: "یک فرد سُنی که مدرک ابتدایی دارد ولی دکترای شهروندی دارد بهتر و نجیب تر از شیعه‎اي است که مدرک دکترا دارد و در شهروندی بی سواد است".

بر اساس اين گزارش، البوعینین پس از مشاهده واکنش شدید مخالفین نسبت به کامنت‎ها و توهينات وي، در  اقدامي سمت خود ـ که سخنگوی وزارت دفاع بحرین است ـ را از صفحه شخصی خود حذف کرد. چرا که او یک سمت رسمی در دولت بحرین دارد و به این وسیله می خواهد که مردم این سخنان را نظر شخصی وی بدانند نه نظرات و سخنان یک فرد دولتی.

چندي است كه غرب و دست‎پرورده‎هاي آنان، سعي بر مخدوش كردن چهره‎ي بزرگان شيعي دارند. از اهانت به پيامبر در فيلم ضداسلامي و توهين بازيگر رقاصه به حضرت فاطمه سلام الله عليها گرفته تا الان كه نوبت به خود شيعيان رسيده است. اين اقدام وي، خشم تمام شيعيان و محبان به اهل‎بيت(علیهما السلام) را برانگيخته و فعالان‌ و منتقدين، اين توهين‎ها را "توهین نژاد پرستانه" یک شخصیت بزرگ دولتی می‎دانند.

در ادامه، البوعینین سخنان خود را به سخنان گروهای وهابی و تکفیری نسبت به شیعیان یکی کرد و گفت: ببينيد چگونه اموال فقیران شیعه به وسیله روحانيون ايراني به نام دین برای مزارها و قبرهای شرک به غارت می رود؟ اين سخن وي، با استناد به فتواي وهابيون كه درست كردن ضريح و مزار براي شخصيت ها و بزرگان و ملتمس شدن به آن شرك است؛ گفته شده است.

اين هتاك همچنين افزود: حكومت بحرین تا ابد براي آل‎خليفه می‎ماند و شما (شیعیان) منتظر کسی باشید که در زیر زمین است. وی، در اين قسمت شيعيان را به "انتظار در فرج ولي‎نعمتشان حضرت صاحب الزمان(عج)" تمسخر مي‎كند.

گفتنی است که «خالد البوعینین» سخنگوی وزارت دفاع بحرین، دشمني و مخالفت شدید خود با "شیعیان" و "انقلاب کرامت بحرین" را در بیاناتی که در سال 2011 در تلویزیون رسمی بحرین بازگو كرده بود، نشان داه است.

 
منبع: ابنا
کد خبرنگار:211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین