عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۰
کتاب «دختر پیامبر» اثر مکتوب آیت‌الله محمدعلی جاودان از علمای اخلاق تهران به چاپ و نشر رسید.

کتاب «دختر پیامبر» اثر مکتوب آیت‌الله محمدعلی جاودان از سوی مؤسسه فرهنگی ایمان ماندگار به چاپ و نشر رسید.

«دختر پیامبر» مروری بر زندگانی یگانه دخت پیامبر اعظم حضرت صدیقه طاهره(س) بعد از رحلت رسول مکرم اسلام است که در عین اختصار با نگاهی مدقّانه و تحقیقی در دو فصل خاکسپاری و مدفن توسط آیت الله محمدعلی جاودان به زیور طبع آراسته شده است.

این استاد فرزانه معتقد است که این نوع نگرش به زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها برگرفته از روش تحلیلی علامه سید مرتضی عسکری(ره) در مقوله تاریخ اسلام و برگرفته از سلسله دروس حضرت علامه است.

آیت‌الله جاودان در معرفی اثر خود می‌نویسد:

«این رساله کوچک در ابتدا به عنوان یک مدخل از موسوعه فرهنگ فاطمی نوشته شد، اما این مقدار از تفصیل، پسندیده قرار نگرفت و چیزی بسیار کوچکتر از آن انتخاب شد و در واقع نکات و جوانبی داشت که از آن حذف شد و این نوشته باقی ماند و اگر می‌خواستم آنچه آرزو داشتم در آن بیاورم بسیار مفصل‌تر از این می‌شد، که هست. بنابر این به همین مقدار بسنده کردم  و امید که به فضل و مرحمت خدای عزوجل اندک فایده‌ای برای آن مقدر شود و در بسیار نا امیدی از خود و روزگار می‌توانم اندک امیدی داشته باشم که روزی بتوانم به تکمیل این رساله موفق شوم.»

 باشد که این اثر گرانقدر بتواند مظلومیت این بانوی دو جهان را بیش از گذشته به دوستداران حضرتش نمایان سازد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب در قم می‌توانند به مؤسسه ایمان ماندگار به نشانی: قم، خیابان شهدا(صفاییه) کوچه 28، کوچه 12 پلاک 4، مراجعه و یا با تلفن: 7741752-0251 تماس بگیرند.

و علاقه‌مندان تهرانی نیز می‌توانند برای دریافت این اثر ارزشمند به پخش و نشر اشکذر به نشانی: میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، ابتدای شهدای ژاندارمری، پاساژ کوثر، پلاک 15 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 5-66971973 تماس بگیرند.


منبع:فارس

کدخبرنگار:212111


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین