عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۵۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
آیت‌الله علوی‌گرگانی:
آیت‌الله علوی‌گرگانی دنیا پرستی را مانع رسیدن انسان به خداوند دانست و گفت: دنیا قلب‌های بشر را تسخیر می‌کند و نمی‌گذارد انسان به خدای متعال نزدیک شود اما شهیدان و جانبازان ثابت کردند که بر اساس ایمان و باور قلبی به انقلاب اسلامی در دفاع از دین از جان خود گذشتند.

عقیق:آیت الله علوی گرگانی در دیدار با فرماندهان پایگاهای مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به نقش مهم امام خمینی(ره) و شهیدان در دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی عنوان کرد: امام خمینی(ره)، شهیدان، ایثارگران و جانبازان با تلاش خود این انقلاب را به ما تحویل دادند.

این استاد برجسته حوزه افزود: باید ببینیم که آیا توانسته‌ایم از دین و کشورمان به خوبی مراقبت نمائیم و امانت آنها را به خوبی حفظ کرده‌ایم؟

علوی گرگانی تصریح کرد: مردم انقلابی ایران در سال 57 با ایمان قلبی به امام خمینی(ره) لبیک گفتند و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و امروز باید بدانیم که وظیفه ما در حفظ این انقلاب و ارزش‌های دینی به مراتب سنگین‌تر است.

این استاد حوزه بیان کرد: در روایات آمده است که در برابر بلاها، مالتان را سپر قرار دهید تا جانتان را حفظ کنید اما برای حفظ دین باید جان خود را در راه خدا فدا نمائید و این امر اهمیت گذشت از جان در راه حفظ دین را به خوبی نشان می‌دهد و شهیدان نیز با گذشت از جان خود در جهت حفظ دین حرکت کردند.

علوی گرگانی در پایان افزود: امام خمینی(ره) از سوی خداوند ماموریت داشت تا در جهت حفظ دین، انقلاب را رهبری نماید از این رو مردم انقلابی به ایشان لبیک گفتند و حتی از جان خود گذشتند.


منبع:ایسنا

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین