عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۴۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳
مراسم یادبود شهدای مدافع حرم با سخنرانی حجت الاسلام علی پناه و مداحی حاج مجید شعبانی و حاج محمد کمیل
پیغمبر فرمود: مراقبت باشید از نفحات طلایی بهره برداری کنید. مبادا مفت از دست بدهیم و فرمود هر شب یک ملک بین آسمان زمین فریاد می زند و سنین مختلف را پندهای مختلف می دهد.

عقیق: مراسم یاد بود شهدای مدافع حرم، شهید محمد حسن خلیلی و شهید محمد حسین مرادی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی پناه و مداحی حاج مجید شعبانی و حاج محمد کمیل در مسجد امام علی(ع) مجیدیه برگزار شد.

نکاتی از سخنرانی حجت الاسلام علی پناه را بخوانید:

*هرچند گاهی موقعیت های بسیار خوبی به انسان ها رو می آورد، ائمه فرموده اند از این موقعیت های طلایی خوب استفاده کنید، مبدا از دست دهیم.

*امروزه ما مفت مفت دور هم جمع نشدیم این ثمره ی خون شهداست، با صدام لعنت الله علیه خواستند مصاحبه کنند گفت الان نه سه روز دیگر در میدان آزادی تهران با شما مبارزه خواهم کرد! این شهدا بودند که نگذاشتند و تا زنده ایم در این مملکت مستاجر شهدا هستیم.

*بیش از 300 هزار نفر از جوانان این مملکت جان خودشان را فدا کردند که ما الان اینجا راحت نشسته ایم، فراموشمان نشود، یادمان نرود، نمک نشناسی نکنیم.

*پیغمبر فرمود: مراقبت باشید از نفحات طلایی بهره برداری کنید. مبادا مفت از دست بدهیم و فرمود هر شب یک ملک بین آسمان زمین فریاد می زند و سنین مختلف را پندهای مختلف می دهد.

*مولا امیرالمومنین فرمود: دو نعمت است تا آن ها را از دست ندهیم متوجه ارزش آن نمی شویم، اولین نعمت سلامتی و دومین نعمت جوانی، تا جوان هستیم مست تندرستی و شادابی هستیم و فکر می کنیم که تمام عمر و زندگی ما نیز این چنین است.

*علامه جعفری می فرمودند: وقتی در آخرین شب زندگی استادم به دیدارشان رفتم از ایشان خواستم بنده را موعظه کند تا همیشه به یادشان باشم، استادم فرمود: تا که دستت میرسد شو کارگر، چون فتی از کارخواهی زد به سر، علامه جعفری می فرماید: من هرچه دارم از همین موعظه دارم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین