عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۲۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
مسئول ستاد مرکزی اعتکاف از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره بین المللی علمی و فرهنگی اعتکاف تا آخر بهمن ماه خبر داد.

عقیق: حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای، در جمع اصحاب رسانه با اعلام این خبر گفت: امسال فراخوان سومین جشنواره بین المللی اعتکاف را با موضوع علمی و فرهنگی(مقالات، پایان نامه ها و تالیفات) از خردادماه سال جاری آغاز و به جهت استقبال بی نظیر محققان و پژوهشگران، علی رغم اینکه دی ماه به پایان رسیده بود، مهلت دریافت آثار تا آخر بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: این فراخوان در پنج بخش "اعتکاف در آینه ایات و روایات"، "آداب، احکام و زمان های اعتکاف"، "آثار و برکات فردی و اجتماعی اعتکاف"، "اعتکاف در مذاهب اسلامی و ادیان آسمانی"، "راه های گسترش معنویت در جامعه از طریق اعتکاف"، " مطالعه تطبیقی اعتکاف، عبودیت الهی و معنویت های نوظهور مراسم اعتکاف، باید ها و نبایدها" می باشد.

مسئول ستاد مرکزی اعتکاف ادامه داد: آثار باید در محیط word تایپ شود و چکیده مقالات می بایست حداقل 200 کلمه و حداکثر 350 کلمه باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون دهها اثر به دبیرخانه رسیده و صدها اثر در حال رسیدن است طبق اسناد موجود، اظهارداشت: شرکت کنندگان موظفند ضمن رعایت سطح استاندارد مقالات و منابع، مقالات ارسالی باید دارای چکیده، واژگان کلیدی، مقدمه، ساختار مناسب و فهرست منابع باشد.

مسئول ستاد مرکزی اعتکاف خاطرنشان کرد: جشنواره اعتکاف در دوره اول با موضوع "شعر، خاطره ، نکات ادبی و داستان" توانست بیش از 1630 اثر را داوری کند و در دومین دوره با موضوع" فیلم، فیلم کوتاه، نماهنگ و عکس" که در تهران برگزار شد 1100 اثر را دریافت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای با اشاره به سازمان ها و نهادهای همکار این جشنواره گفت: در این جشنواره 25 نهاد و سازمان برجسته داخلی و بین المللی با ستاد مرکزی اعتکاف همکاری دارند.

 

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین