عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
عضو شورای عالی مجمع تقریب عنوان کرد:
شیخ احمد سلامی با اشاره به مهم‌ترین ابزار پیامبر برای گسترش دین اسلام در میان قلوب مردم گفت: پیامبر با اخلاق حسنه قلب مردم را فتح کرد و اسلام جهانی شد.

عقیق: شیخ احمد سلامی، عضو شورای عالی مجمع تقریب با اشاره به ویژگی‌ها و شاخصه‌های پیامبر برای گسترش دین اسلام گفت: پیامبر با ابزار اخلاق دین مبین اسلام را در میان مردم گسترش داد و قلب‌ها را فتح کرد. طبقات اجتماعی در نظر پیامبر مطرح نبود و ایشان مودت و رحمت را برای همگان به ارمغان آوردند.

وی افزود: پیامبر(ص) در مدت 10 سال بیش از 70 جنگ با دشمنان اسلام داشت که تنها 1500 نفر جان باختند اما کسانی که ادعا می‌کنند دین اسلام دین خشونت و خون‌ریزی است طی جنگ جهانی دوم 50 میلیون نفر را کشته و میلیون‌ها انسان دیگر را آواره کردند.

شیخ احمد با بیان این مطلب که خداوند با مسلمانان توسط قرآن کریم سخن می‌گوید، تصریح کرد: پروردگار عالم با آیات قرآن کریم با مسلمانان سخن می‌گوید و ما نیز باید از این کتاب الهی به عنوان منشأ وحدت و انسجام امت اسلامی بهره‌مند شویم.

وی عنوان کرد: خداوند سیره پیامبر(ص) را الگو و نقشه راه مسلمانان معرفی می‌کند و تنها علت پیروزی پیامبر در مدت 10 ساله حکومت ایشان در شهر مدینه و رویارویی با مشکلات و جنگ‌های دشمنان داخلی و خارجی و فتح جزیره عرب تنها با ابزار اخلاق بود.

وی عنوان کرد: ما مسلمانان دارای ذخایر زیرزمینی و امکانات ارزشمندی هستیم که باید در راستای تحقق اهداف‌مان از آن بهره‌مند شویم و اگر این امکانات را در راه امیال دشمنان خرج کنیم گناهی نابخشودنی کرده‌ایم.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین