عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۰۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۲

سبک زندگی شهيد چمران از كانال ندای اسلام عقیق: سید حامد حسینیان مدیر كانال ندای اسلام گفت: برنامه 22، برنامه ای پنج دقیقه ای است كه به معرفی شخصیت و سبك زندگی شهید چمران می‌پردازد.

وی افزود: در این برنامه خاطراتی از همراهان، همكلاسی ها، دوستان و خانواده شهید چمران در ارتباط با زندگی ایشان برای شنوندگان بیان شده و در برخی موارد نیز از زبان خود ایشان نقل قول و یا بازسازی می شود.

مدیر ندای اسلام در ارتباط با فلسفه نامگذاری به 22 بیان كرد: در یكی از خاطراتی كه از شهید شمران باقی مانده است، گفته شده كه در یكی از درسهای رشته فیزیك پلاسما در امریكا، ‌استادی بسیار سختگیر به ایشان نمره 22 داده چراكه آن استاد هرگز به كسی نمره 20 نداده بود. و چون نمی خواسته این سنت شكسته شود به جای 20، نمره 22 داده است.

شایان توجه است كه در برنامه این هفته 22،‌ چگونگی ورود به دبیرستان البرز با توجه به هوش و استعداد فوق العاده شهید چمران برای علاقه مندان بیان می شود.

برنامه22 به تهیه كنندگی خانم حبیبی راد روزهای یكشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 8:20 و برای مدت 5 دقیقه از كانال ندای اسلام پخش می شود.

علاقه مندنان می توانند از دو طریق  سایت اینترنتی كانال به آدرس www.coiradio.com و یا آنتن های دیجیتال خانگی Set Up Box  به برنامه آسمان در سوگ گوش فرادهند. همچنین شندوندگان محترم می توانند سئوالات خود در زمینه های مختلف اعتقادی، تاریخی و... را به آدرس coiradio@irib.ir ایمیل نمایند.


منبع:ابنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین