عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
سرپرست اداره امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری ویژه برنامه‌های میلاد نبی اسلام(ص) و امام صادق(ع) در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

عقیق:حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، سرپرست اداره امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) از برگزاری ویژه برنامه‌های میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: در شب میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع) یعنی شنبه، 28 دی ماه، مراسم جشن و سرور با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری همراه با مولودی خوانی عباس حیدرزاده و همخوانی گروه تواشیح معراج در حرم مطهر برگزار می‌شود.

حجت‌ الاسلام فاطمی‌نسب در ادامه سخنانش به مراسم دیگری از برنامه‌های آستان اشاره کرد و اظهار داشت: صبح روز میلاد، یکشنبه 29 دی‌ماه ساعت 9 صبح برنامه‌های حرم مطهر با سخنرانی آیت‌الله توکل، حجت‌الاسلام والمسلمین اعوانی و مداحی مهدی ساری و مسعود زمانی برگزار می‌شود. گروه‌های تواشیح «موعود» و «ولیعصر» نیز در این برنامه به اجرای تواشیح می‌پردازند.

سرپرست اداره امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) تصریح کرد‌: عصر سالروز ولادت نیز برنامه‌ای از ساعت 15:30 با عنوان «زمزم معرفت» به همراه سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر حیدری کاشانی، مداحی حسن حیدرزاده و همخوانی گروه تواشیح «الغدیر» برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: در شام ولادت نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی، مداحی حسن پاکزمان و همخوانی گروه تواشیح «میعاد» برگزار می‌شود.


منبع:تسنیم

211008


 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین