عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۷
شفیعی سروستانی مطرح کرد؛
مدیر مؤسسه فرهنگی موعود عصر اظهار داشت: درک شرایط سخت آخرالزمانی و ظهور منجی موعود مقدس می‌تواند مهمترین موضوع برای اتفاق و اتحاد میان مستضعفان باشد تا مسلمانان را از سونامی وحشتناک سلفی‌ها رهایی بخشد.

عقیق: اسماعیل شفیعی سروستانی سردبیر نشریه موعود در خصوص فرارسیدن هفته وحدت گفت: با توجه به اینکه جهان اسلام به یک بحران بزرگ مبتلاست و تمام مستضعفان و مسلمانان ساکن در شرق اسلام در التهاب و نوعی نابسامانی به سر می‌برند، گفت‌وگو درباره عواملی که باعث تشت و تفرق میان جامعه مسلمانی می‌شود همچنین شناسایی عوامل آن بسیار مهم است.

وی گفت: باید تأکید کرد که پشت‌سر گذاشتن بسیاری از بحران‌ها بدون داشتن هماهنگی و وحدت رویه و حرکتی صمیمانه ممکن نیست، مسلم این است که جهان غرب و صهیونیسم جهانی، چیزی به نام وحدت را در شرق اسلام و میان مستضعفان بر نمی‌تابد چرا که حیات، دوام و بقای طالبان حکومت جهانی صهیونیستی در گرو پراکنده‌شدن مستضعفان است.

این نویسنده مهدوی‌پژوه با بیان اینکه باید توجه داشت که ما در شرایطی بسیار سخت هستیم که از آن به عنوان شرایط سخت سال‌های قبل از ظهور امام زمان(عج) یاد می‌شود، اظهار داشت: صف‌آرایی که اکنون در جهان در حال وقوع است حاکی از آن است که گروه مستکبران به طور کلی از هم جدا شده و نفاق برداشته می‌شود از این رو تمام چهره‌ها در صورت حقیقی خویش ظاهر می‌شوند؛ مستکبر در یک سمت و مستضعف در طرف دیگر، اعوان و انصار هر گروه به سمت خودشان کشیده می‌شوند.

وی ادامه داد: بنابراین دیگر مجالی برای نفاق باقی نمی‌ماند همچنانکه می‌بینیم تا چند سال پیش، چهره منافقانه عربستان سعودی و وهابیان سلفی را همه می‌دیدند در حالی که امروز چهره آشکار این جریان را به وضوح مشاهده می‌کنیم که به تمام معنا به جبهه کفر پیوسته است و حمایت تام و تمام این جریان از صهیونیست‌ها و همراهی آنها با جریان‌های غربی نشان می‌دهد که آنها در این مسیر قرار گرفته‌اند.

شفیعی سروستانی با اشاره به اینکه اخیراً یکی از مفتی‌های معروف سعودی به نام آقای «عرعور» اعلام کرده است ما منتظر خروج سفیانی و مبارزه با مهدی هستیم، تصریح کرد: این مسئله از آن حکایت دارد که مستکبران و اعوان و انصار منافق آنها که تا چندی پیش در پس پرده پنهان شده بودند می‌دانند در این شرایط سخت زمانی، مستضعفان در یک جبهه واحد، برای مبارزه با آنها و در کنار امام زمان(عج) علیه کفر و شرک و صهیونیسم جهانی مهیا خواهند شد.

وی یادآور شد: مسلمانان سراسر جهان، افراد وابسته به یکی از مذاهب، برادران اهل سنت و شیعیان، ضرورتاً باید به چند نکته توجه داشته باشند: نخست آنکه با تفرّق رویه، ره به جایی نخواهند برد. دوم اینکه دشمنانشان با هم متفق و متحد شده‌اند و قصد خوردن آنها را دارند.

توصیه دیگری که مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی موعود عصر(عج) در مواجهه با دشمنان دین داشت این بود که موضوع بسیار مهم اعتقادی در این میان وجود دارد که می‌تواند آنها را بر یک محور، متحد کند و آن درک شرایط سخت آخرالزمانی و ظهور منجی موعود مقدس است؛ به عبارت دیگر، این موضوع می‌تواند به عنوان مهمترین موضوع برای اتفاق و اتحاد میان مستضعفان باشد تا بتوانند از سونامی وحشتناکی که اتفاق افتاده، جهانیان را هنگام ظهور منجی جهانی برای خروج از این بحران بزرگ مهیا کند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین