عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۳
رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان از آغاز ثبت نام اولیه حج عمره ویژه نخبگان و استعداد های برتر تا 24 دی ماه خبر داد.

عقیق: دكتر سید حسین اخوان علوی با اشاره برنامه‌های متنوع فرهنگی پیش‌بینی شده در سال جاری برای نخبگان و استعداد‌های برتر در سطح ملی گفت: ‌به لطف و عنایت پروردگار سبحان سهمیه عمره ویژه­ی نخبگان و استعداد های برتر از سازمان حج و زیارت توسط بنياد ملي نخبگان دریافت شده است.

وی افزود: متقاضیان حج عمره نخبگان و استعداد های برتر می توانند تا 24 دی ماه اقدام به ثبت نام اولیه كنند.

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: مشمول این تسهیلات  مي‌توانند با مراجعه به‌درگاه مربوطه در وب‌گاه بنیاد ملی نخبگان و بنیاد نخبگان استان قم کاربرگ­های مربوطه  را تکمیل كنند.

اخوان علوی با اشاره به اولویت‌های انتخاب و هزینه ثبت نام کنندگان گفت: اولويت پذيرفته‌شدگان در اين دوره بر اساس سال افتخار خواهد بود و نتیجه پس از قطعي‌شدن از طريق درگاه‌های مربوطه به متقاضيان اطلاع‌رساني خواهد شد.

وی افزود: از سوی سازمان حج و زیارت هزینه کامل عمره در سال 92  با توجه به نوع کارون‌ها و درجه تعیین شده است،‌که بنیاد ملی نخبگان برای افراد شاغل به تحصیل 80 درصد و برای غیر شاغلین به تحصیل 70 درصد مبلغ اعلام را کمک هزینه در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در دو گروه فردی و متاهلی صورت می‌گیرد  و به منظور رفاه حال نخبگان و استعداد های برتر تاريخ‌هاي اعزام در بهترین زمان ممکن خواهد بود.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم افزود: سهیمه حج عمره امسال 420 نفر است و در 3 کاروان که دو کاروان متاهلی و یک کاروان مجردی است.

به گفته رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان بیش از 2 هزار نفر از نخبگان و استعداد های برتر طی چهار سال اخیر به عمره مشرف شده اند.


منبع:ابنا

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین