عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
به مناسبت هفته وحدت؛
برنامه زنده صبحگاهي «ارمغان» در اين هفته به موضوع راه‌هاي ارتباط با امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف مي پردازد.
عقیق: همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و در آستانه آغاز هفته وحدت، برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» به موضوع راه‌های ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه می‌پردازد.

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری كارشناس مسائل اجتماعی به محورهای موضوعی مرتبط با بحث همچون: امام زمان عجل الله تعالی فرجه نعمت باطنی خدا، راه‌های شکرگزاری بر این نعمت، تلاش برای کسب رضایت ایشان با رویكرد ناظر دانستن امام بر اعمال خود، پرهیز از گناه و هر نوع مراقبت رفتاری، دعا برای سلامت آن حضرت با تاكید بر مضمون چند دعاهای معتبر فرج، عهد، زیارت صبحگاهی «اللهمّ بلّغ مولای..»، زیارت آل یس و...، سلام کردن به آن حضرت، صدقه برای سلامت ایشان، استغاثه و توسّل به آن امام همام و اهتمام ویژه به خواندن دعای فرج و دعای اللهمّ عرفنی نفسک... می پردازد.

برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» كاری از گروه معارف و علوم وحیانی به سردبیر تهیه كنندگی امیر عباس خاقانی و گویندگی محمد جواد محمدی صبح هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 7:05 بامداد تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود.

علاقمندان برای دریافت این برنامه و آرشیو برنامه‌های پخش شده می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «ارمغان» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند.


منبع:ابنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین