عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۵۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۸
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ویژه برنامه های سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) را اعلام کرد.
عقیق: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) در نظر گرفته است.

سید رسول موسوی‌نژادیان با تبریک فرا رسیدن نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) افزود: تهیه پیک دانش‌آموزی ویژه مدارس ابتدایی و روزنامه دیواری برای مقطع راهنمایی، طراحی 2 عنوان بروشور با موضوع مهدویت، طراحی و چاپ پوستر نفیس، تولید و پخش برنامه‌های آموزشی و تبلیغی توسط شبکه رادیویی معارف، صدور بیانیه، برگزاری جشنواره خوشنویسی مهدوی، اعزام مبلغ از سوی موسسات فعال مهدوی به سایر استان‌ها و نیز برگزاری نمایشگاه‌ها و مسابقات فرهنگی از جمله این برنامه‌هاست.

وی در خصوص چاپ و توزیع پیک دانش‌آموزی گفت: با مشارکت و همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، تاکنون 10 هزار جلد پیک دانش‌آموزی چاپ و در حال توزیع در مدارس استان است که به خاطر تقاضاهای متعددی که از سراسر کشور ارسال شده، پیش‌بینی می‌شود چاپ و توزیع این پیک به 100 هزار نسخه برسد.

موسوی‌نژادیان با بیان اینکه روزنامه‌های دیواری چاپ شده در اختیار کلاس‌ها و یا گروه‌های دانش‌آموزی در مقطع راهنمایی قرار خواهد گرفت، افزود: زمان برگزاری مسابقه روزنامه دیواری از فردا تا 22 بهمن خواهد بود و زمان اعلام نتایج و اهدای جوایز این بخش 15 اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری جشنواره خوشنویسی با همکاری انتشارات بنیاد فرهنگی مهدی موعود و انجمن خوشنویسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد و گفت: نمایشگاهی از آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در مجتمع یاوران مهدی و یکی از نگارخانه‌های استان برپا می شود.


منبع:ابنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین