عقیق: مراسم جشن آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود، امام زمان أرواحنا فداه، امشب در مهدیه تهران برگزار می شود.
به گزارش عقیق؛
این مراسم شنبه شب، با حضور عاشقان و دلباختگان اهلبیت علیهم السلام از ساعت 20 در مهدیه تهران واقع در خيابان ولي عصر(عج)، چهار راه گمرگ اميريه برگزار خواهد شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمين محمدجواد حاج علي اکبري سخنرانی و حاج مهدی سلحشور و حاج حمیدرضا نیکدل مداحی خواهند کرد.