عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۲
برگزار می شود؛
معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) بااشاره به برگزاری چهارمین مسابقه عکس مهدوی با عنوان 'آخرین ستاره' گفت: این مسابقه در پایگاه اینترنتی به نشانی mahdiphoto.com برگزار می شود.

عقیق:مسعود دریس با اشاره به برگزاری چهارمین مسابقه عکس مهدوی با عنوان "آخرین ستاره" گفت: این مسابقه در سایت مهدی فوتو به نشانی اینترنتی mahdiphoto.com برگزار می شود.
وی با اشاره به موضوعات این عکس ها، خاطرنشان کرد: مراسم نکوداشت نهم ربیع الاول در شهر شما، انقلاب اسلامی و مهدویت (انقلاب زمینه ساز)، سبک زندگی مهدوی و پیاده روی منتظران عاشورایی در اربعین حسینی از موضوعات عکس های ارسالی به سایت مهدی فوتو است.
دریس مهلت ارسال آثار به این مسابقه را تا پایان بهمن ماه اعلام کرد و بیان داشت: اعلام نتایج نهم اسفند صورت می گیرد.
معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با بیان اینکه مخاطبان این سایت به عکس های ارسالی برای مسابقه امتیاز می دهند، اظهارداشت: به 5 عکس که بیشترین بازدید و امتیاز را از سوی مخاطبان دریافت کند، 5 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تعلق می گیرد.
وی تصریح کرد: مخاطبان سایت مهدی فوتو می توانند تعداد 10 انیمیشن مهدوی، 2 بازی مهدوی، یک فیلم کوتاه و 100 پوستر مهدوی را در این سایت به شکل رایگان دریافت کنند.


منبع:شبستان

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین