عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
سخنرانی حجت الاسلام میرباقری و مداحی حاج محمد رضا و حسین طاهری در مسجد آشتیانی ها
وای به آن روزی که خداوند بخواهد کسی را از بالا به پایین بکشد، آن وقت هیج کسی نمی تواند او را نجات دهد. وای به آن روز که خداوند بخواهد کسی را بالا ببرد، آن وقت هم برای پایین آوردنش از کسی کاری برنمی آید...

گزارش تصویری عزاداری با مداحی محمد رضا طاهری

صوت مداحی محمد رضا طاهری و حسین طاهری

عقیق: مراسم شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد آشتیانی ها با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حمید میرباقری و مداحی حاج محمد رضا طاهری و حسین طاهری برگزار شد.


 نکاتی از سخنرانی حجت الاسلام میرباقری؛

*وای به آن روزی که خداوند بخواهد کسی را از بالا به پایین بکشد، آن وقت هیج کسی نمی تواند او را نجات دهد. وای به آن روز که خداوند بخواهد کسی را بالا ببرد، آن وقت هم برای پایین آوردنش از کسی کاری برنمی آید. این نشان می دهد که همه چیز در دست خداوند متعال است.

*بیشتر مشکلات جامعه امروز برسر بی تقوایی است. اگر کسی تقوا داشته باشد دست به هرکاری نمی زند.

*اگر ما بتوانیم در زندگی تقوا پیشه کنیم حالت زندگی مان تغییر می کند، رنگ خدا روی زندگی مان سایه می اندازد.

*ما نباید در هیچ صورتی از ائمه رو برگردانیم، حتی در زمانی که خیلی گرفتار هستیم و مشکل داریم هم باید نزد این بزرگان برویم و از آنها هرآنچه می خواهیم درخواست کنیم. کرم و واسطه گری این بزرگان آنقدر والاست که ما را سربلند می کند.

*بهترین و والاترین و امن ترین کشتی نجات انسانها، کشتی اباعبدالله الحسین(ع) است. کشتی حضرت نوح(ع) همه را گزینش شده انتخاب کرد و حتی گناه کاری مثل پسر او در آن جای نداشتند. ولی کشتی امام حسین(ع) برای همه جا دارد، حتی آن گناه کار. اصلا کشتی سالار شهیدان به دنبال گناهکار می گردد تا نجاتش دهد و رستگارش کند. برای همین است که می گویند یک قطزه اشک در مجالس امام حسین(ع) نجات دهنده است.

*امام حسن عسکری(ع) فرمودند: اشدالناس اجتهادامن ترك الذنوب؛ از همه شما پرتلاش تر آن کسی است که گناهان را ترک کند. کار و تلاش برای معیشت خوب است.کار علمی و اقتصادی مناسب است اما حضرت می فرمایند در زندگی ات تمام تلاشت این باشد که دروغ نگویی، نگاه به نامحرم نکنی، غیبت نکنی. این فرد در نزد خدا پرتلاش ترین مردم است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
1
0
تشکرخداخیرتاندهد
amir
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
1
1
بی زحمت دیگه ی حاج محمد آقا تو این شب رو هم بزارید ( با حاج ابولفضل آقای بختیاری و حاج امین مقدم خوندن ، تو اشرفی اصفهانی بود ... )
و من الله التوفیق
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین