عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
ویژه برنامه ایام آغاز امامت امام زمان(عج)؛
مسئول اداره اخبار و رسانه مسجد جمکران بااشاره به برگزاری مراسم دعای سمات باحضور خانواده های شاهد، گفت: دعای سمات از ساعت ۱۷ جمعه ۲۰ دی باسخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی سیدمهدی میرداماد برگزارمی شود.

عقیق: حسین طالب علی، مسئول اداره اخبار و رسانه مسجدمقدس جمکران گفت: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) برنامه های مختلفی را طراحی کرده که از شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در این مسجد اجرا می شود.
وی بااشاره به برگزاری دعای ندبه جمعه 8 ربیع در مسجدمقدس جمکران گفت: دعای ندبه روز هشتم ربیع الاول با سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی و با مداحی حاج مرتضی طاهری و باحضور خیل کثیر عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) برگزار می شود.
وی از برگزاری مراسم با شکوه قرائت دعای سمات باحضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر خبرداد و گفت: دعای سمات و مراسم عزاداری روز شهادت امام حسن عسگری(ع) از ساعت 17 روز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی سیدمهدی میرداماد اجرا می شود.
طالب علی بااشاره به پخش این برنامه ها از شبکه های سیما به صورت زنده، اظهارداشت: این درحالی است که گروهی از برنامه سازان تلویزیونی نیز تعدادی از برنامه های خود را در این ایام از مسجد مقدس جمکران پخش می کنند.
مسئول اداره اخبار و رسانه مسجدمقدس جمکران ادامه داد: برنامه "باران" از شبکه قرآن جمعه ساعت 10 شب، برنامه "روشنا" از شبکه جام جم جمعه بعدازظهر و برنامه "بچه های مسجد" از شبکه دو سیما بعدازظهر جمعه به صورت زنده پخش می شود.
وی بااشاره به برنامه های شب شهادت امام حسن عسکری(ع)، تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی و قرائت دعای کمیل با نوای ذاکر اهل بیت(ع) حاج عباس حیدرزاده آغاز می شود.

منبع:شبستان 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین