عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷
حجت الاسلام والمسلمين اسكندري نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، با جانبازان قطع نخاعي كه براي زيارت به همراه خانواده خود در كربلا به سر مي‌بردند، در فضايي صميمي ديدار و گفت و گو كرد.

عقیق: نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به فضيلت زيارت كربلا در احاديث و روايات، اظهار داشت: در روايات آمده است كه ثواب زيارت با هزار حج تمتع و عمره برابري مي‌كند.

وي با بيان اينكه خداوند به بنده توفيق داده تا در اين مكان نوراني در خدمت شما جانبازان عزيز باشم، افزود: تا كنون دو مساله باعث حفظ و گسترش اسلام بوده است؛ يكي گسترش معارف الهي توسط پيامبر اكرم، ائمه اطهار(ع) و علما و دوم خوني كه شهدا و جانبازان از صدر اسلام تا كنون در راه خدا نثار كرده اند.

حجت الاسلام والمسلمين اسكندري ادامه داد: اگر قلم علما و خون شهدا نبود، اسلام هم نبود؛ به عنوان مثال اگر قلم حضرت امام (ره)، شهيدان مطهري و بهشتي و ديگر بزرگان نبود مسير انقلاب شكل نمي‌گرفت و در ادامه اگر خون شهدا و مجاهدت شما جانبازان نبود انقلاب دوامي نداشت.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با تاكيد بر اينكه امروز نيز جوانان ما براي مجاهدت در راه خدا جان بر كف هستند، گفت: آثار و بركات خون شهدا، مجاهدت جانبازان و ايثارگران را مشاهده مي‌كنيم و در حال حاضر اسلام در حال فراگير شدن در سطح جهان است و هميشه تاثير را شما ديديد كه امسال ۲۰ ميليون زائر به كربلاي معلي آمدند.

وي در ادامه اين ديدار با اشاره به سختي‌ها مشكلات جانبازان قطع نخاعي، تصريح كرد: زماني كه شما سختي‌ها را تحمل كرده و در همان زمان دعا مي‌كنيد، بايد بدانيد كه همين دعاي شما بركت انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمين اسكندري همسران جانبازان را نيز داراي مرتبه اي بالا در نزد خداوند خواند و خاطرنشان كرد: مقام همسران، مادران و فرزندان جانبازان كمتر از شهدا نيست و ارزش‌هاي آنان تنها در درگاه الهي قابل سنجش خواهد بود.




















ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین