عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از تمدید مهلت ثبت‌ نام در دوره آموزشی مدیران قرآنی کشور تا 26 دی‌ماه خبر داد.

عقیق: حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور ضمن اعلام این خبر افزود: دوره مهارت‌افزایی مدیریت فعالیت‌های قرآنی کشور با عنوان «اتقان» به همت این اتحادیه و همکاری قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) برای مدیران مؤسسات قرآنی در مجتمع یاوران مهدی(عج) واقع در شهر قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره، اساتیدی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، حسن رحیم‌پور‌ازغدی، علی رضائیان، آیت‌الله سیدصمصام‌الدین قوامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دعائی و خواجه‌پیری سخنرانی خواهند کرد. 

محمدی تصریح کرد: افزایش کیفی مدیریت ساختارهای قرآنی کشور، ارتقای توأمان دانش آکادمیک و دانش ولایی و فرهنگی مؤسسات به عنوان مهم‌ترین جبهه جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی از اهداف برپایی این دوره است.

وی یادآور شد: این دوره با همکاری بنیاد خاتم‌‌الاوصیاء(عج) و با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با حضور 400 مدیر قرآنی از سراسر کشور به مدت دو روز برگزار می‌شود و تاکنون 350 نفر از مدیران در این دوره ثبت نام کرده‌اند.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت کشور ضمن تاکید بر استقبال مخاطبان از این دوره اظهار کرد: به جهت استقبال خوب مدیران قرآنی کشور از این دوره مقرر شد که مهلت ثبت نام این دوره آموزشی که از اول تا چهارم بهمن‌ماه در شهر قم برگزار می‌شود، تا 26 دی‌ماه تمدید شود.

منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین