عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
کانال ندای اسلام (رادیو معارف به زبان انگلیسی) به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) ویژه برنامه آخرین منجی The Last Saviour را پخش می کند.

عقیق: ویژه برنامه آخرین منجی در روزهای 20 و 21 و 22 دی ماه برابر با 8، 9 و 10 ربیع از کانال ندای اسلام پخش می شود.
این برنامه با کارشناسی راضیه بتول نجفی از آمریکا در روز جمعه که مصادف با شهادت امام حسن عسگری علیه السلام است به تلاشهای ایشان درباره شناساندن امام زمان( عج) به عنوان امام پس از خود پرداخته و نیز جریانات و اتفاقات واپسین لحظات عمر این امام را برای مخاطب بیان می کند. همچنین این موضوع که نماز حضرت را چه کسی خواند نیز در این برنامه تبیین می شود.
در قسمت بعدی ویژه برنامه آخرین منجی، خانم نجفی دلایل غیبت امام زمان( عج) را تبیین کرده و چگونگی برقراری حکومت عدل توسط امام را برای عاشقان آن حضرت تشریح می کنند.
در قسمت پایانی نیز به برخی سئوالات و شبهات موجود در رابطه با امام از قبیل عمر امام، زمان و مکان غیبت امام ، داستان سرداب و... پاسخ داده می شود.
برنامه آخرین منجی ویژه آغاز امامت امام زمان(عج) از ساعت 11 روزهای 20،21 و 22 دی برای مدت 30 دقیقه و به تهیه کنندگی حبیبی راد از کانال ندای اسلام پخش می شود.
علاقمندان می توانند از دو طریق سایت اینترنتی کانال به آدرس www.coiradio.com و یا آنتن های دیجیتال خانگی Set Up Box به برنامه آسمان در سوگ گوش فرادهند. همچنین شنوندگان محترم می توانند سئوالات خود در زمینه های مختلف اعتقادی، تاریخی و... را به آدرس coiradio@irib.ir ایمیل کنند.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین