عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۰
از سوی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی؛
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به تشریح جزئیات برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه ولایت پرداخت.
عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی گفت: به مناسبت دهه ولایت مراسم ویژه‌ای هر شب از ساعت30/17 الی20 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با حضور سخنرانان برجسته کشوری برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: هفتم آبان‌ماه حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان با موضوع «ولایت در قرآن»، هشتم و نهم آبان‌ماه حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری با موضوع «غدیر و هدایت انسان‌ها» و دهم و یازدهم آبان‌ماه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه با موضوع «غدیر از منظر امام رضا(ع)» در رواق بزرگ امام خمینی(ره)حرم مطهر سخنرانی خواهند کرد.

جشن ولادت امام هادی(ع)
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم جشن شب و روز میلاد حضرت امام هادی(ع) در حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: مراسم جشن شب میلاد این امام همام شب نهم آبان‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری ساعت30/17 و همچنین مراسم جشن روز میلاد آن حضرت از ساعت10 صبح در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

جشن عید سعید غدیر
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در شب عید سعید غدیر نیز مراسم جشن در رواق بزرگ امام خمینی(ره)، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع)پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی هادی طریقت در حرم مطهر رضوی گفت: این مسابقه در شمارگان40 هزار نسخه و با موضوع «سیره تربیتی و اخلاقی امام هادی(ع)» تدارک دیده شده و زائران می‌توانند جزوات این مسابقه را از رواق مبارکه دارلهدایه و باجه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر حرم مطهر تهیه کنند.
حسینی گفت: با راه‌اندازی وب‌کیوسک‌های حرم مطهر رضوی، علاقه‌مندان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی می‌توانند با مراجعه به اداره صوت، تصویر و خدمات رایانه‌ای واقع در ایوان غربی صحن جامع رضوی با همراه داشتن فلش مموری این برنامه‌ها را به صورت رایگان دریافت کنند.

منبع: آستان قدس رضوی
کدخبرنگار:211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین