عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
برگزار می‌ شود؛
جشن میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) با عنوان «نبی رحمت، پیام‌آور اسلام برای بشریت» 22 دی‌ماه، با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استادیوم «ومبلی» شهر لندن برگزار می‌شود.
عقیق: این مراسم به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت به همت کمپین عشق محمد(ص) برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت 17 به وقت محلی با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط قاریان برجسته قرآن کریم برگزار خواهد شد و با سخنرانی شخصیت‌های برجسته مسلمان و اجرای برنامه‌های مختلف از جمله تواشیح و سرودهای اسلامی ادامه خواهد یافت.

آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، از جمله شرکت‌کنندگان در این برنامه است که در مورد «جوهر عشق به محمد(ص) و مفهوم وحدت در اسلام» سخنرانی خواهد کرد.

همچنین در این مراسم طارق رمضان، نویسنده و استاد مطالعات اسلامی معاصر در دانشگاه آکسفورد در مورد «افراط‌گرایی و لزوم وحدت»، «کن لیوینگستون«، سیاستمدار عضو حزب کارگر بریتانیا در مورد «وحدت و سعه صدر در جوامع چندفرهنگی» و «لرد احمد»، عضو مسلمان مجلس اعیان بریتانیا در مورد «ادغام مسلمانان و مسئولیت‌های اجتماعی آنان» سخنرانی خواهند کرد.

برپایی نمایشگاه‌های حجاب و هنر اسلامی از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای جشن میلاد نبی اکرم(ص) در لندن است.

مراسم جایزه نقش جوان مسلمان نیز با هدف تقدیر از فعالیت‌های جوانان مسلمان در عرصه‌های مختلف اجتماع و معرفی بهترین فعالیت‌ها نیز برگزار خواهد شد.

منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین