عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۸
فردا در کشور آغاز می شود؛
مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: ثبت نام دوره های معلمی قرآن کریم در 3 رشته تربیت معلم روخوانی و روان خوانی، تربیت مربی قرآن مهد های کودک و پیش دبستانی و تربیت معلم حفظ قرآن کریم از فردا توسط دارالقرآن خانه کارگر در سراسر کشور آغاز می شود.

عقیق: محمدصادق محسنی کبیر در گفتگویی گفت: این دوره ها با هدف تربیت اساتید و معلمان متخصص قرآنی برگزار می گردد که علاقمندان جهت ثبت نام می توانند تا 10 بهمن نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در خصوص شرایط ثبت نام  گفت: متقاضیان ثبت نام دوره معلمی روخوانی و روان خوانی قرآن کریم باید بین 20 تا 45 سال سن، حداقل مدرک دیپلم، تسلط به مفاهیم قرآن در حد کتاب جلد 1 تا 4 استاد وکیل، تسلط بر تجوید سطح 1 و نیز تسلط بر کتاب روخوانی و روان خوانی در سطح کتاب نور استاد موسوی بلده و نیز تسلط بر فصیح خوانی قرآن کریم باشند. همچنین متقاضیان تربیت مربی قرآن مهدهای کودک و پیش دبستانی باید حداقل 20 تا 40 سال سن، حداقل مدرک دیپلم، تسلط بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و شرایط جسمی سالم باشند.

وی افزود: شرایط آن دسته از متقاضیان شرکت در دوره معلمی حفظ قرآن کریم نیز داشتن حداقل 20 تا 45 سال سن، حداقل مدرک دیپلم و نیز حافظ حداقل  10 جزء از قرآن کریم را حفظ باشند.

محسنی کبیر گفت: کلیه داوطلبان این دوره های آموزشی باید ابتدا در آزمون ورودی هر رشته به صورت مجزی شرکت و پس قبولی جواز حضور در آن را دارند.

وی گفت: دارالقرآن خانه کارگر امسال برای اولین بار در نظر دارد تا این دوره ها را به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار نماید و متقاضیان ثبت نام می توانند به نزدیکترین مرکز مجری مجاز این دوره ها که لیست آن ها متعاقبا اعلام می گردد ، مراجعه نمایند.

وی در آخر افزود :داوطلبان ثبت نام در این دوره ها  از سراسر کشور می توانند جهت ثبت نام با شماره 66978001-021 تماس بگیرند و یا به سامانه اطلاع رسانی هدی به آدرس اینترنتی www.ehoda.com مراجعه نمایند


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین