عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۹۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
خبری که در نوع خود بی نظیر بود و بازهم منبع مناسبی برای بسیاری از سایت های خبری و خبرگزاری ها شد
پایگاه اطلاع رسانی محافل مذهبی عقیق ، از بدو راه اندازی ، رسالتش را خبر رسانی دقیق ، به موقع و جامع از برنامه های هیئات ، حسینیه ها و تکایا در مناسبت های مختلف می داند.

همین امر ملزم به ارتباط گیری گسترده و مستمر با هیئات است تا اخبار برنامه ها بصورت صحیح و دقیق به اطلاع مخاطبان برسد.

خبر رسانی در باره برنامه های رمضانی هیئات که در قالب "رمضان کجا برویم" در عقیق منتشر شد بازتاب فراوانی در فضای خبرگزاری ها و سایت های خبری داشت.

آخرین مورد هم به خبر " دعای عرفه را کجا بخوانیم " بر می گردد ، که این بار هم به اطلاع رسانی گسترده درباره حدود 40 هیئت برگزار کننده دعای عرفه در تهران می پرداخت.

خبری که در نوع خود بی نظیر بود و بازهم منبع مناسبی برای بسیاری از سایت های خبری و خبرگزاری ها شد. اما این بار با عدم رعایت اخلاق رسانه ای توسط برخی از این رسانه ها مواجه شدیم.

پس از انتشارخبر برنامه های روز عرفه هیئات و حسینیه های تهران در پایگاه اطلاع رسانی «عقیق»، متاسفانه تعدادی از سایت های خبری مطرح، و یکی از خبرگزاری های رسمی بدون در نظر گرفتن اصل امانت داری در انتشار اخبار، خبر عقیق را به نام سایت خود و بدون ذکر منبع اصلی آن استفاده کردند.
پایگاه اطلاع رسانی عقیق، ضمن اظهار تاسف از این کار غیر حرفه ای، امیدوار است تمام فعالان عرصۀ فضای مجازی، احترام به اصل امانت داری در انتشار اخبار را جزء اصول حرفه ای خود بدانند و به آن پایبند باشند.

کدخبرنگار:212111

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین