عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
حاج رضا بکایی در مراسم دعای عرفه مسجد امام حسین(ع)
در گرفتن حاجات خود از خدای بخشنده عجله نکن. خدا می خواهد صدای بنده اش را بشنود و الا همان لحظه که درخواست می کنید خدا ملائک را به سوی شما می فرستد تا حاجتش بنده اش را اجابت کند.

 مراسم پرفیض پرفیض دعای عرفه، روز پنجشنبه(نهم ذی الحجه) با قرائت دعا و مداحی توسط حاج رضا بکایی در مسجد امام حسین(ع) واقع در میدان امام حسین(ع) برگزار گردید

به گزارش عقیق، در این مراسم  حاج رضا بکایی، مداحی خود را با سخنانی در خصوص صحرای عرفات و چگونگی برقراری ارتباط با امام زمان(عج) و دعا برای ظهور حضرتش آغاز کرد و پیش از شروع قرائت دعا، این بیت شعر زیبا را در رثای امام زمان(عج) خواند:

کعبه اهل دل، ای گمشده شیعه کجایی              درکنار حرمی یا که به صحرای ولایی

این ذاکر اهل بیت با اشاره به اینکه، روز عرفه روز عروج است، گفت: اگر در این روز صدایی بلند شد ، مولایمان می شنود  و چیزی مانع رسیدن صدایمان نمی شود. اگر روز عرفه ای وجود نداشت زبان ما قاصر از این بود که با این ادبیات با سید الشهدا(ع) حرف بزند. این ها عنایاتی هستند از سوی خدای متعال و امام زمان (عج).

 هر بار که کنار سفره ای نشستی اول با امام زمان(عج) صحبت کن، ارتباط برقرار کن، پس اگر دیدی حال گدایی کردنت حال دیگری دارد آن وقت آقا بر تو عنایت فرموده اند.

حاج رضا بکایی با بیان اینکه حضور در مجلس دعای عرفه ذخیره ای برای ما به حساب می آید و ما باید قدر این لحظات را بدانیم گفت: باید خدا را شاکر بود، وقتی اهل شکر گذاری به خداوند شدیم، خدای بخشنده بیشتر از آنچه خواسته باشیم بر ما عطا می کند. وی تاکید کرداین خواست خدا بوده که امروز این مسیر را طی کنیم و در این محفل پر فیض حضور داشته باشیم، پس غفلت نکنیم و لذت بندگی را بچشیم.

 

کدخبرنگار211006

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Valdo
|
UNITED STATES
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
0
0
When you think about it, that's got to be the right ansewr.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین